- Zpracovávání a aktualizace řídících dokumentů v rámci své působnosti,
- evidence nájemních smluv na pronájem nebytových prostor pro organizační jednotky SPÚ, vč. souvisejících smluvních vztahů (např. úklidové služby, správa apod.),
- zajišťování spolupráce s institucemi veřejné správy, orgány státní správy a externími subjekty v rámci své působnosti,
- příprava podkladů k rozhodnutí o nepotřebnosti provozního majetku v rámci své působnosti,
- příprava podkladů k zadávání veřejných zakázek v rámci působnosti Odboru vnitřní správy,
- komplexní zajišťování agendy autoprovozu SPÚ,
- zajišťování agendy CRAB, včetně zajištění evidence nákladů a spotřeby energií v rámci budovy ústředí SPÚ,
- zajišťování likvidace pojistných událostí v rámci působnosti SPÚ,
- zajišťování a kontrola objednávek kancelářských potřeb, vč. evidence a sledování a vyhodnocování nákladů za nákup kancelářských potřeb,
- plnění dalších úkolů dle pokynů vedoucích zaměstnanců, které svou povahou patří do působnosti funkce, či jsou nutné k zajištění chodu organizace.
Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.