VYHRAZENO pro OZZ, OZP. První kontakt telefonicky v pracovní dny 9:00 - 15:00 hodin nebo e-mailem. Tel.: 731 609 000, e-mail: k.kotaskova@za.cz
Požadujeme:
- ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
- příjemnou, milou a pozitivní osobnost
- zdravý selský rozum a schopnost samostatného rozhodování
- systematičnost a důslednost
- schopnost zvládat stres
- hledání způsobu, jak dotáhnout věci do konce, ne důvody, proč to nejde
- umění komunikovat s lidmi, vnímat je, poradit si a vyřešit situaci třeba i problematickou
- viditelný zájem o práci a schopnost držet krok
- praxe je výhodou, ne podmínkou. Počítáme s kompletním zaučením.
Náplň práce:
- komunikace s obchodníky
- práce s interním systémem
- příprava a odesílání balíků a palet v různých aplikacích přepravních společností
- péče o příchozí klienty
- starost o chod kanceláře obchodního oddělení
- po zaučení samostatné řešení jednoduchých obchodních případů
- občasné cesty za účelem nákupu nebo vyřízení zakázek
Nabízíme:
- práci od pondělí do pátku, nejpozději do 15.30, o víkendech odpočíváme, možnost práce na zkrácený pracovní úvazek
- příjemné a přátelské prostředí v týmu, který si pomáhá
- sick days
- firemní notebook a telefon
NÁSTUP IHNED
Směnný provoz: Jednosměnný provoz
Asistent / Asistentka obchodního oddělení - (30 hodin týdně) - OZZ, OZP
převzato z nabídky úřadů práce | referenční číslo: 29042260751 | aktuálnost: 16.05.2024
PAPÍRTISK s.r.o.
Asistent / Asistentka obchodního oddělení - (30 hodin týdně) - OZZ, OZP
Upřesňující informace
Mzda: 15 000 Kč / měsíc
Místo pracoviště: Samaritánská 3192/12, Ostrava, 70030
Region: Moravskoslezský kraj
Obor: Administrativa
Pracovní poměr: Zkrácený úvazek
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Vhodné pro: OZP - tělesně postižený, OZP - tělesně postižený
PAPÍRTISK s.r.o.