Asistentka s AJ (25.000 - 30.000 Kč)
Náplň práce
Lákala by tě práce v administrativě, ale nechceš jenom vařit kafe šéfovi? To se ti u nás rozhodně nestane! Chceme, aby tě práce u nás bavila a tak nabízíme různorodou, zajímavou a občas trochu akční práci na postu asistentky, která by byla dobrou duší naší firmy a snažila se ji ze všech sil podpořit. Za tvé úsilí nabízíme (kromě materiálních odměn) skvělý přátelský kolektiv a - jak to v "ajťáckých firmách" bývá - pohodové neformální prostředí.
- organizace a plánování schůzek
- zápisy z jednání, tvorba reportů
- příprava podkladů pro účetnictví
- podpora personálního oddělení
- správa firemních dokumentů
- komunikace s externími subjekty (úřady, dodavatelé, partneři, ...), pochůzky mimo firmu
- různorodá administrativní a organizační činnost
Požadujeme
- SŠ / VŠ, ideálně ekonomického směru
- praxe na obdobné pozici velmi vítána
- velmi dobrá znalost anglického jazyka nutností
- základy účetnictví, výhodou zkušenost s přípravou účetní agendy
- dobrá znalost MS Office a obecně s PC
- samostatnost, organizační talent, aktivní přístup k práci
- komunikativnost, reprezentativní vystupování
- ŘP sk. B - aktivně
Nabízíme
- mzdové ohodnocení odpovídající zkušenostem
- velmi příjemné pracovní prostředí v moderních kancelářích blízko centra Brna
- přátelští kolegové, kteří si nepotrpí na zbytečné formality
- flexibilní pracovní doba
- stravenky
- služební telefon i pro soukromé účely
- odborná školení
- společné akce, teambuilding
- široká škála občerstvení na pracovišti
- chill out zóny
- sprcha přímo ve firmě
- slevové poukázky na sport / rekreaci
Mzda: 25 000 - 30 000 Kč / měsíc
Region: Jihomoravský kraj
Obor: Administrativa, Ekonomika, Finance, pojišťovnictví, účetnictví, bankovnictví
Pracovní poměr: Plný úvazek
Minimální požadované vzdělání: Maturita