• Facility a property management
• Správa budov, údržba, revize a opravy přidělených objektů a jejich technologického zařízení
• Zajištění řádného provozu budov, preventivní opatření
• Kontrola a sledování spotřeby energií a jejich evidence
• Řešení výjimečných situací, havarijních stavů a krizových situací
• Uplatňování garančních závad, řešení pojistných událostí, organizování drobných prací, řešení objednávek prací a výběr vhodného dodavatele
• Koordinace a komunikace s dodavatelskými a servisními firmami a ostatními zainteresovanými stranami.
• Pravidelný reporting provedených prací a fungování přidělených objektů, vedení provozní dokumentace.
• Objednávání, kontrola a převzetí provedených prací, oprav a náprav.
• Kontrola dodržování smluvních vztahů s dodavateli služeb
• Vyhlašování tendrů na dodavatelské služby, jejich zhodnocení a komunikace se zahraničním partnerem
• Sledování odvedené práce, dodržování platebních podmínek dodavatelů, kontrola oprávněnosti fakturace
• Vytváření a aktualizace pasportů budov
• Komunikace s klienty a smluvními dodavateli
Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.