Pro našeho klienta, společnost zabývající se vydavatelskou činností, reklamou a polygrafií, exportem, hledáme novou kolegyni na pozici: Asistentka.
Požadavky:
• Vzdělání: Min SŠ
• Praxe na obdobné pozici min 2-3 roky
• Jazyky: angličtina aktivně
• Komunikativnost a příjemné vystupování
• Uživatelská znalost práce na PC vč. MS Office
Náplň práce:
• Vystavování faktur a dodacích listů
• Zajištění administrativy: emaily, objednávky, pojištění, výběrová řízení
• Komunikace s dodavateli, poptávání nových dodavatelů
• Administrativa logistiky
Nabídka:
• Práci na HPP i zkrácený úvazek (4hod. denně – flexibilně)
• Místo výkonu práce: Praha 4 - Krč
• Zajímavé platové ohodnocení
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis na emailovou adresu predvyber@predvyber.cz. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat. Do předmětu emailu uveďte název pozice.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor
Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.