Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Nabídka práce (830)

Do společnosti, která je světovým lídrem v oblasti energetiky, hledáme nového kolegu nebo kolegyni, který se zaměří na controlling nákladových středisek a na business controlling. Pokud máte zkušenosti na obdobné pozici, domluvíte se anglicky a chcete pracovat ve fajn kolektivu, tak mi o sobě dejte…

Máte zkušenosti na samostatné účetní pozici? Nejste vyhraněn/a pouze na jeden účetní segment (například pouze mzdy), ale máte zkušenosti s kompletní účetní agendou? Jste náš člověk. Nabízíme samostatnou dobře ohodnocenou pozici s velkou autonomií, a řadu bonusů ke mzdě navíc. Pošlete nám životopis.…

ManpowerGroup is the company with a leading position on the Czech and world market in the provision of personnel service. One of its division is TAPFIN department which is currently looking for strengthening the team in the position of Billing Administrator (full-time). ensuring the quality of the…

Hledáme vášnivého lídra s hlubokými znalostmi IFRS a pokročilou angličtinou, který nám pomůže posunout naše účetní procesy na novou úroveň a chopí se tak i role SAP key user! Vedení účetního oddělení. Účtování v souladu s mezinárodními účetními standardy IFRS. Spolupráce na pravidelných účetních…

Pro společnost specializující se na výrobu elektroniky, zejména spotřební elektroniky a domácích spotřebičů, hledám do 7členného finančního týmu posilu na pozici junior DPH specialistu. Mezi hlavní produkty společnosti, které vyrábí, patří televizory, mobilní telefony, klimatizační jednotky,…

Mzda: 35 000 - 40 000 Kč / měsíc

Láká Vás pozoruhodný svět účetnictví, kde byste chtěl/a uplatnit své dosavadní nabyté zkušenosti z tohoto oboru, které byste ještě navíc mohli zdokonalit? Pokud ano, tak hledáme právě Vás! Do stabilní společnosti hledáme šikovného a zkušeného jedince, který se v rámci své kariéry setkal s…

Mzda: 45 000 - 70 000 Kč / měsíc

Pro naši poradensko-konzultační společnost hledáme pro rozšíření našeho týmu vhodné kandidáty a kandidátky pro externí, časově nenáročnou spolupráci, na pozici obchodníka / konzultanta.   NEVYŽADUJEME mnoho Vašeho času - spolupráce Vám zabere vždy jen chvilku, třeba po Vaší pracovní době, z…

Profil firmy: Naším klientem je stabilní výrobní společnost se zaměřením na dodávky pro gastronomii, v lokalitě Sázava/Ondřejov, ve Středních Čechách.   V rámci rozvoje společnosti hledáme novou, spolehlivou kolegyni / kolegu na pozici Asistent/ka účetní.   Rozsah práce je cca 15-20 hodin…

Mzda: 15 000 - 15 000 Kč

Pro našeho klienta, společnost zajišťující holdingové služby pro mateřskou společnost, která je akcionářem 4 vodárenských společností v ČR a zároveň se zabývá prodejem tzv. SMART vodoměrů a rozvojem aktivit v oblasti odpadového hospodářství, hledáme vhodné kandidáty na pozici Financial Controller…

Mzda: 60 000 - 80 000 Kč / měsíc

• Komunikovat s klienty při nabízení úvěrových a pojišťovacích služeb.• Připravovat smlouvy a potřebné doklady.• Spolupracovat s poskytovateli služeb jako jsou banky, pojišťovny.• Pracovat s finanční hotovostí.• Poskytovat administrativní podporu při prodeji vozidel.

Komunikace s klienty při prodeji leasingových, úvěrových a pojišťovacích služeb. Příprava smluvní dokumentace a podkladů. Spolupráce s poskytovateli finančních služeb (banky, pojišťovny, úvěrové společnosti). Práce s finanční hotovostí. Administrativní podpora prodeje a nákupu vozidel.

Mzda: 50 000 - 70 000 Kč / měsíc

Asistent/ka administrativy, financí a fakturace

(Do zahrádek I 157/5, Praha-Zličín, 15521)

zpracování podkladů pro hlavní účetní práce s tabulkami, podklady pro report evidence smluv administrativa služebních cest (objednání hotelů, jízdenek) evidence a kontrola pohledávek příjem zboží od kurýra komunikace s obchodními zástupci a zbytkem pracovního týmu správa inventárních karet…

Profil firmy: Naším klientem je stabilní výrobní společnost se zaměřením na dodávky pro gastronomii, v lokalitě Sázava/Ondřejov, ve Středních Čechách.   V rámci rozvoje společnosti hledáme novou, spolehlivou kolegyni / kolegu na pozici Asistent/ka účetní.   Rozsah práce je cca 15-20 hodin…

Mzda: 15 000 - 15 000 Kč

Pro naši poradensko-konzultační společnost hledáme pro rozšíření našeho týmu vhodné kandidáty a kandidátky pro externí, časově nenáročnou spolupráci, na pozici obchodníka / konzultanta.   NEVYŽADUJEME mnoho Vašeho času - spolupráce Vám zabere vždy jen chvilku, třeba po Vaší pracovní době, z…

Pro naši poradensko-konzultační společnost hledáme pro rozšíření našeho týmu vhodné kandidáty a kandidátky pro externí, časově nenáročnou spolupráci, na pozici obchodníka / konzultanta.   NEVYŽADUJEME mnoho Vašeho času - spolupráce Vám zabere vždy jen chvilku, třeba po Vaší pracovní době, z…

Profil firmy: Naším klientem je stabilní výrobní společnost se zaměřením na dodávky pro gastronomii, v lokalitě Sázava/Ondřejov, ve Středních Čechách.   V rámci rozvoje společnosti hledáme novou, spolehlivou kolegyni / kolegu na pozici Asistent/ka účetní.   Rozsah práce je cca 15-20 hodin…

Mzda: 15 000 - 15 000 Kč

Hledáme zkušeného a motivovaného účetního, který se rád ponoří do komplexního světa účetnictví naší renomované stavební společnosti. Jsme firma s dlouholetou tradicí a zodpovědně se věnujeme realizaci stavebních projektů po celé České republice. Pokud máte zájem o práci, která nabízí nejen možnost…

Mzda: 50 000 - 60 000 Kč / měsíc

Do you speak English and Polish and have experience in either HR or Payroll operations? Then definitely read on!You will be a primary contact for payroll vendors and internal clients from central and eastern Europe. The job is to make sure the received data and their processing are accurate,…

Přijmeme kolegu / kolegyni na pozici Hlavní účetní pro dvoučlenný tým účetních. Zpracování saldokont Zabezpečení platebního styku a zpracování bankovních výpisů Znalost problematiky DPH, kontrolních hlášení a Intrastatu Měsíční uzávěrky a spolupráce s auditory Reporting finančních ukazatelů vedení…

Do příjemného pracovního prostředí hledáme Asistenta / Asistentku jednatele závodu s pokročilou znalostí německého jazyka i schopností domluvit se anglicky. Správa kalendáře nadřízeného, domlouvání schůzek a služebních cest (vč. letenek, ubytování) Správa firemní korespondence, směrnic, zápisů z…

1 2 3 4 5 6 7 8 9 42

Nechte si zasílat nejnovější nabídky práce odpovídající vašemu hledání

Ochrana osobních údajů

Oblíbené nabídky (60)