Nabídka práce (127)
Referent přestupků
(U Průhonu 38, Praha 7, 17000)
Zajišťování výkonu přestupkové agendy na úseku dopravně správních agend v souladu se zákonem č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich a zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád.
Koordinátor/ka registrací
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
Koordinace žádostí souvisejících s registrací léčivých přípravků, jejich změn a prodloužení – národní a evropské procedury, kde ČR zastává pozici referenčního (RMS) nebo zúčastněného (CMS) členského státu Odpovědnost za chod a dodržování termínů jednotlivých přidělených řízení v průběhu…
Obchodně-technický specialista
(Praha)
Jaká je pracovní náplň? Komunikuje se zákazníky v oblasti dodávek tepla a souvisejících produktů, podporuje péči o významné zákazníky, Provádí konzultační a poradenskou činnost pro odběratele, Proaktivně vyhledává potřeby zákazníků, řeší jejich požadavky, Podílí se na marketingové komunikaci,…
Dlouhodobá brigádnická výpomoc – Zadávání farmakovigilančních dat
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
Hlavní náplní práce je zadávání farmakovigilančních dat (data z hlášení nežádoucích účinků po užití léků) do databáze a komunikace s hlásiteli (pacienty, lékaři a farmaceuty).
Dlouhodobá externí spolurpáce – Operátor informační linky Státního ústavu pro…
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
přijme nové kolegy pro zajištění provozu informační linky Tiskového a informačního oddělení. Spolupráce je vhodná zejména pro studenty vyšších ročníků VŠ – odborné zaměření vzdělání farmacie/všeobecné lékařství/zdravotnictví nebo rodiče na rodičovské dovolené.
Mzda: 220 - 220 Kč / hodinu
Komunikace s klienty při nabízení leasingových, úvěrových a pojišťovacích služeb. Připravování smlouvy a potřebných dokladů. Spolupráce s poskytovateli služeb, jako jsou banky, pojišťovny, leasingové společnosti. Práce s finanční hotovostí. Poskytování administrativní podporu při prodeji vozidel.
• Komunikace se zákazníky přímo na pobočce.• Zákaznický servis - výběr a prezentace vozu, testovací jízdy, uzavírání obchodů.Poskytneme Vám podporu a trénink - díky tomu se rychle zorientujete v obchodním prostředí. Naučíme vás, jak oslovit a přesvědčit potenciální klienty a také jak s nimi…
Mzda: 40 000 - 60 000 Kč / měsíc
Obchodník pro retailovou i firemní klientelu Specialista na investiční, penzijní a hypotéční produkty Vedoucí obchodního místa
Asistentka – administrativní výpomoc
(Úřad městského obvodu Pardubice I, U Divadla 828, Pardubice, 530 02)
administrativní činnosti spojené s činností starosty a tajemnice vedení spisové služby svěřeného úseku příprava materiálů pro jednání orgánů obce obslužné a servisní práce apod.
Pracovníka oddělení úklidu a čištění města (pracovní skupiny) odboru údržby majetku
(Městský obvodu Pardubice I, U Divadla 828, Pardubice, 530 02)
Provádění zahradnických prací pracovní skupiny (zejména dosekávání trávy na nedostupných místech, řez živých plotů) a obsluha profesionálního komunálního vysavače na sběr kusového odpadu. Zajištění údržby venkovní zeleně na území celého městského obvodu.
Pracovníka odboru údržby zeleně (zahradník/zahradnice)
(Městský obvodu Pardubice I, U Divadla 828, Pardubice, 530 02)
Provádění zahradnických prací pracovní skupiny. Zajištění údržby venkovní zeleně na území celého městského obvodu.
Referent oddelení silničního správního úřadu - ODO
(U Průhonu 38, Praha 7, 17000)
Správní řízení, kontrolní činnost, kontakt s klienty
Komunikace s klienty při nabízení úvěrových a pojišťovacích služeb.Příprava smluv a potřebných dokladů. Spolupráce s poskytovateli služeb, jako jsou banky a pojišťovny. Práce s finanční hotovostí. Poskytování administrativní podpory při prodeji vozidel.
Zajištění chodu recepce. Práce s finanční hotovostí. Administrativní podpora prodeje vozidel. Příprava smluv a dokladů.
Mzda: 30 000 - 35 000 Kč / měsíc
Administrativní a koordinační podpora HR oddělení. Personální administrativa a činnosti spojené s vedením osobních složek zaměstnanců. Kompletace reportingu - nástupy nových zaměstnanců. Komunikace s kandidáty, spolupráce na organizaci výběrových řízeních. Zapojení do preboardingu a onboardingu…
Komunikace se zákazníky přímo na pobočce.Zákaznický servis - výběr a prezentace vozu, testovací jízdy, uzavírání obchodů.Poskytneme Vám podporu a trénink - díky tomu se rychle zorientujete a začnete se podílet na výsledcích společnosti.
Mzda: 40 000 - 60 000 Kč / měsíc
Komunikace se zákazníky přímo na pobočce.Zákaznický servis - výběr a prezentace vozu, testovací jízdy, uzavírání obchodů.Poskytneme Vám podporu a trénink - díky tomu se rychle zorientujete a začnete se podílet na výsledcích společnosti.
Mzda: 40 000 - 60 000 Kč / měsíc
Řidič/ka dodávky/skladník
(Bartoškova 31, Praha 4, 14000)
řízení dodávky v rodinné firmě - velkoobchodu s vínem na Praze 4 ve Vršovicích. Jedná o rozvoz vína do maloobchodů po Praze a blízkého okolí s částečnou prací ve skladu. Zejména spolupráci se skladníkem.
Mzda: 36 500 - 40 000 Kč / měsíc
Koordinace a správa cestovních plánů a itinerářů.Reporting cestovních nákladů. Práce s interními daty. Komunikace s dodavateli, cestovními agenturami a interními týmy.