Nabídka práce (130)
Zodpovědnost za správnost zadaných dat do HRIS. Agenda spojená s nástupem a výstupem zaměstnance.Vystavování pracovních smluv a jejich změn. Dohody o srážkách ze mzdy a dohody o náhradách škody. Personální poradenství pro manažery a zaměstnance. Koordinace BOZP, PO.Organizace a koordinace…
Inspektor/ka – oblast vigilance zdravotnických prostředků
(Benešovská 2538/40, Praha 10, 100 41)
Podílení se na tvorbě koncepce a celostátní koordinaci oblasti zdravotnických prostředků, inspekční činnosti a dozoru nad zdravotnickými prostředky Zabezpečení celé přidělené agendy monitorování šetření závažných nežádoucích příhod (dále ZNP) a vlastního šetření ZNP zdravotnických prostředků …
Posuzovatel/ka Oddělení posuzování klinické dokumentace
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
Podílení se na celostátní koordinaci a usměrňování zpracovávání expertních stanovisek a posudků využívání a ochrany přírodních léčivých zdrojů, léčiv a zdravotnických prostředků Posuzování žádostí a vydávání stanovisek k léčivým přípravkům dle přidělených indikačních skupin Samostatné hodnocení…
Operativní podpora prodejního týmu. Komunikace se zákazníky a asistence při uzavírání obchodů na pobočce. Prezentace vozů a realizace zkušebních jízd.
Asistent/ka specialisty marketingu – Magistrát města Ostravy
(Prokešovo náměstí 1803, Ostrava, 70200)
spolupráce na marketingových činnostech v oblasti komplexního strategického rozvoje města pro cílové skupiny občan, turista, podnikatel, investor; podpora při vyhledávání potenciálních zájemců a partnerů aktivit s cílem komplexního strategického rozvoje města; organizační příprava účasti města…
Vedoucí oddělení smluvních vztahů – Magistrát města Ostravy
(Prokešovo náměstí 1803, Ostrava, 70200)
povedete pracovníky oddělení smluvních vztahů, budete je motivovat a koordinovat; zapojíte se do zajímavých projektů spojených s nakládáním s majetkem města – například rekonstrukce věžového domu Ostrčilova, Koncertní hala města Ostravy, rozvoj strategických rozvojových zón města a mnohé jiné,…
Inspektor/ka Oddělení správné distribuční praxe
(Stará 25, Brno, 602 00)
Podílení se na tvorbě koncepce dozoru v oblasti distribuce léčivých přípravků, provádění inspekcí, cenovou regulací léčivých přípravků u distributorů léčiv, potravin pro zvláštní lékařské účely a zdravotnických prostředků Provádění dohledu nad dodržováním předpisů pro činnosti distributorů…
Referent přestupků
(U Průhonu 38, Praha 7, 17000)
Zajišťování výkonu přestupkové agendy na úseku dopravně správních agend v souladu se zákonem č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich a zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád.
Koordinátor/ka registrací
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
Koordinace žádostí souvisejících s registrací léčivých přípravků, jejich změn a prodloužení – národní a evropské procedury, kde ČR zastává pozici referenčního (RMS) nebo zúčastněného (CMS) členského státu Odpovědnost za chod a dodržování termínů jednotlivých přidělených řízení v průběhu…
Obchodně-technický specialista
(Praha)
Jaká je pracovní náplň? Komunikuje se zákazníky v oblasti dodávek tepla a souvisejících produktů, podporuje péči o významné zákazníky, Provádí konzultační a poradenskou činnost pro odběratele, Proaktivně vyhledává potřeby zákazníků, řeší jejich požadavky, Podílí se na marketingové komunikaci,…
Dlouhodobá brigádnická výpomoc – Zadávání farmakovigilančních dat
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
Hlavní náplní práce je zadávání farmakovigilančních dat (data z hlášení nežádoucích účinků po užití léků) do databáze a komunikace s hlásiteli (pacienty, lékaři a farmaceuty).
Dlouhodobá externí spolurpáce – Operátor informační linky Státního ústavu pro…
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
přijme nové kolegy pro zajištění provozu informační linky Tiskového a informačního oddělení. Spolupráce je vhodná zejména pro studenty vyšších ročníků VŠ – odborné zaměření vzdělání farmacie/všeobecné lékařství/zdravotnictví nebo rodiče na rodičovské dovolené.
Mzda: 220 - 220 Kč / hodinu
Komunikace s klienty při nabízení leasingových, úvěrových a pojišťovacích služeb. Připravování smlouvy a potřebných dokladů. Spolupráce s poskytovateli služeb, jako jsou banky, pojišťovny, leasingové společnosti. Práce s finanční hotovostí. Poskytování administrativní podporu při prodeji vozidel.
• Komunikace se zákazníky přímo na pobočce.• Zákaznický servis - výběr a prezentace vozu, testovací jízdy, uzavírání obchodů.Poskytneme Vám podporu a trénink - díky tomu se rychle zorientujete v obchodním prostředí. Naučíme vás, jak oslovit a přesvědčit potenciální klienty a také jak s nimi…
Mzda: 40 000 - 60 000 Kč / měsíc
Obchodník pro retailovou i firemní klientelu Specialista na investiční, penzijní a hypotéční produkty Vedoucí obchodního místa
Asistentka – administrativní výpomoc
(Úřad městského obvodu Pardubice I, U Divadla 828, Pardubice, 530 02)
administrativní činnosti spojené s činností starosty a tajemnice vedení spisové služby svěřeného úseku příprava materiálů pro jednání orgánů obce obslužné a servisní práce apod.
Pracovníka oddělení úklidu a čištění města (pracovní skupiny) odboru údržby majetku
(Městský obvodu Pardubice I, U Divadla 828, Pardubice, 530 02)
Provádění zahradnických prací pracovní skupiny (zejména dosekávání trávy na nedostupných místech, řez živých plotů) a obsluha profesionálního komunálního vysavače na sběr kusového odpadu. Zajištění údržby venkovní zeleně na území celého městského obvodu.
Pracovníka odboru údržby zeleně (zahradník/zahradnice)
(Městský obvodu Pardubice I, U Divadla 828, Pardubice, 530 02)
Provádění zahradnických prací pracovní skupiny. Zajištění údržby venkovní zeleně na území celého městského obvodu.
Referent oddelení silničního správního úřadu - ODO
(U Průhonu 38, Praha 7, 17000)
Správní řízení, kontrolní činnost, kontakt s klienty
Referent oddělení územního rozhodování - SÚ
(U Průhonu 38, Praha 7, 17000)
Vydávání územních rozhodnutí a společných povolení stavby a další činnosti podle části třetí díl 4 a 5 a části čtvrté stavebního zákona