Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Nabídka práce (148)

Provádění posuzovací, konzultační a poradenské činnosti v oboru státní správy správního úřadu s celostátní působností Koordinace národní implementace výsledků evropských přehodnocení léčivých látek (pediatrického worksharingu, doporučení PRAC ke zhodnoceným signálům) Evidence vyhodnocení rizika…

Převoz osobních automobilů mezi pobočkami AAA Auto Kurýrní služby apod.

Koordinace a správa cestovních plánů a itinerářů.Reporting cestovních nákladů. Práce s interními daty. Komunikace s dodavateli, cestovními agenturami a interními týmy.

Administrativní správce nemovitosti

(Horská 6, Trutnov, 541 01)

Administrativní agenda převážně v kanceláři v Trutnově, ale občas i v terénu Zajišťování pochůzek Komunikace s klienty i s dodavateli, ať už telefonická nebo písemná Evidence dokumentace Zajišťování toku informací od klientů k nám i od nás ke klientům, a průřezem všemi odděleními …

Mzda: 30 000 - 50 000 Kč / měsíc

Inspektor/ka – oblast vigilance zdravotnických prostředků

(Benešovská 2538/40, Praha 10, 100 41)

Podílení se na tvorbě koncepce a celostátní koordinaci oblasti zdravotnických prostředků, inspekční činnosti a dozoru nad zdravotnickými prostředky Zabezpečení celé přidělené agendy monitorování šetření závažných nežádoucích příhod (dále ZNP) a vlastního šetření ZNP zdravotnických prostředků …

Referent přestupků

(U Průhonu 38, Praha 7, 17000)

Zajišťování výkonu přestupkové agendy na úseku dopravně správních agend v souladu se zákonem č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich a zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád.

IT administrátor

(Na slupi 450, Praha, 12800)

Revmatologický ústav, Praha 2, Na Slupi 450/4 – 128 00, přijme IT administrátora/administrátorku (správa sítě, serverů, SW, HW).

Úředník odboru řízení projektů

(Závodní 353, Karlovy Vary, 36006)

Předpoklady pro vznik pracovního poměru: - Dle § 4 odst. 3 zákona o úřednících. Další předpoklady: - Vysokoškolské vzdělání.

Převoz aut mezi pobočkami. Přivezení/odvoz zákazníků. Jízdy na poštu, STK apod.

Předpoklady pro vznik pracovního poměru: - Dle § 4 odst. 3 zákona o úřednících. Další předpoklady: - Vysokoškolské vzdělání ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru, nebo vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví + 2 roky praxe v oboru stavebnictví, nebo střední…

Asistent/ka specialisty marketingu – Magistrát města Ostravy

(Prokešovo náměstí 1803, Ostrava, 70200)

spolupráce na marketingových činnostech v oblasti komplexního strategického rozvoje města pro cílové skupiny občan, turista, podnikatel, investor; podpora při vyhledávání potenciálních zájemců a partnerů aktivit s cílem komplexního strategického rozvoje města; organizační příprava účasti města…

Hlavní náplní práce je zadávání farmakovigilančních dat (data z hlášení nežádoucích účinků po užití léků) do databáze a komunikace s hlásiteli (pacienty, lékaři a farmaceuty).

přijme nové kolegy pro zajištění provozu informační linky Tiskového a informačního oddělení. Spolupráce je vhodná zejména pro studenty vyšších ročníků VŠ – odborné zaměření vzdělání farmacie/všeobecné lékařství/zdravotnictví nebo rodiče na rodičovské dovolené.

Mzda: 220 - 220 Kč / hodinu

Čištění exteriéru/interiéru vozů. Péče o čistotu prodejní plochy. Péče o čistotu vozů na prodejní ploše. Práce s auty různých značek a variant. Drobné převozy aut.

Mzda: 30 000 - 30 000 Kč / měsíc

Koordinátor/ka registrací

(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)

Koordinace žádostí souvisejících s registrací léčivých přípravků, jejich změn a prodloužení – národní a evropské procedury, kde ČR zastává pozici referenčního (RMS) nebo zúčastněného (CMS) členského státu Odpovědnost za chod a dodržování termínů jednotlivých přidělených řízení v průběhu…

Co vás čeká kompletní vedení obchodní agendy odběrného místa denní komunikace se svěřeným segmentem odběratelů a zajištění jejich potřeb měsíční fakturace dle odečtů z měřičů tepla a kontroly správnosti dat udržování dobrých vztahů se stávajícími zákazníky řešení reklamací spotřeb práce v…

Opravy osobních vozidel, především značky Škoda, po zapracování možno i opravy různých značek. Opravy všech typů komponentů a autopříslušenství. Diagnostika poruch. Objednávky a příjem náhradních dílů, zadávání dat do systému. Další specifický zákaznický servis a údržba vozidel.

Správní řízení, kontrolní činnost, kontakt s klienty

Referent oddělení územního rozhodování - SÚ

(U Průhonu 38, Praha 7, 17000)

Vydávání územních rozhodnutí a společných povolení stavby a další činnosti podle části třetí díl 4 a 5 a části čtvrté stavebního zákona

Právník/právnička odd. právního a veřejných zakázek

(Havlíčkovo náměstí 700, Praha, 13000)

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení Městská část Praha 3, Úřad městské části zastoupená tajemnicí Úřadu městské části vyhlašuje dne 18. 6. 2024 výběrové řízení na obsazení pracovního místa referent/ka oddělení právního a veřejných zakázek odboru kancelář úřadu (právník/právnička) s místem…

Mzda: 27 000 - 60 000 Kč / měsíc

1 2 3 4 5 6 7 8

Nechte si zasílat nejnovější nabídky práce odpovídající vašemu hledání

Ochrana osobních údajů