Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Nabídka práce - Praha (78)

Hlavní náplní práce je zadávání farmakovigilančních dat (data z hlášení nežádoucích účinků po užití léků) do databáze a komunikace s hlásiteli (pacienty, lékaři a farmaceuty).

Operativní podpora prodejního týmu. Komunikace se zákazníky a asistence při uzavírání obchodů na pobočce. Prezentace vozů a realizace zkušebních jízd.

Mzda: 150 - 150 Kč / měsíc

Revmatologický ústav, Praha 2, Na Slupi 450/4 – 128 00, přijme oddělení IT administrativní pracovnici/pracovníka.

VŠ přírodovědného směru, absolvování AKK, specializační zkouška z vyšetřovacích metod v klinické imunologii  velkou výhodou ale není podmínkou.

Fyzioterapeuta / fyzioterapeutku

(Na slupi 450, Praha, 12800)

odbornou způsobilost pro povolání fyzioterapeuta  dle zákona č. 96/2004 Sb.             vzdělání - SŠ,VOŠ,VŠ, specializovaná způsobilost  k výkonu povolání  výhodou,  praxe v oboru vítána, vhodné i pro absolventy        aktivní a zodpovědný přístup  k práci        schopnost týmové spolupráce…

Všeobecnou sestru pro ambulantní oddělení

(Na slupi 450, Praha, 12800)

Kvalifikační požadavky dle § 5 zákona č. 96/2004 Sb., ve znění pozdějších předpisů, pro výkon zdravotnického povolání v oboru všeobecná sestra do denního provozu. Termín nástupu možný ihned nebo dle dohody. Požadujeme osobnostní a profesionální předpoklady pro samostatnou práci i práci v týmu.…

Všeobecnou sestru

(Na slupi 450, Praha, 12800)

spolupráce na klinických hodnocení - plánování návštěv pacientů a příprava podkladů dle protokolu, vedení zdrojové dokumentace, úzká spolupráce se studijním týmem a monitorem, příjem a výdej studijní medikace, odběry biologického materiálu, EKG, aplikace infúzí, aplikace biologické léčby, zadávání…

Všeobecnou sestru na lůžkové oddělení

(Na slupi 450, Praha, 12800)

- poskytování zdravotnické péče prostřednictvím ošetřovatelského procesu bez odborného dohledu

Manažer obchodní skupiny / obchodní zástupce - celá ČR

(Vyskočilova 1481/4, Praha 4, 14000)

D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR, největší evropský specialista na právní ochranu. OBCHODNÍ ZÁSTUPCE - CELÁ ČR O D.A.S.: Účelem společnosti D.A.S. právní ochrana je pomáhat klientům při jejich právních záležitostech. V České republice služby poskytujeme…

IT administrátor

(Na slupi 450, Praha, 12800)

Revmatologický ústav, Praha 2, Na Slupi 450/4 – 128 00, přijme IT administrátora/administrátorku (správa sítě, serverů, SW, HW).

Jaká je pracovní náplň? Komunikuje se zákazníky v oblasti dodávek tepla a souvisejících produktů, podporuje péči o významné zákazníky, Provádí konzultační a poradenskou činnost pro odběratele, Proaktivně vyhledává potřeby zákazníků, řeší jejich požadavky, Podílí se na marketingové komunikaci,…

Řidič/ka dodávky/skladník

(Bartoškova 31, Praha 4, 14000)

řízení dodávky v rodinné firmě - velkoobchodu s vínem na Praze 4 ve Vršovicích. Jedná o rozvoz vína do maloobchodů po Praze a blízkého okolí s částečnou prací ve skladu. Zejména spolupráci se skladníkem.

Mzda: 36 500 - 40 000 Kč / měsíc

Koordinace a správa cestovních plánů a itinerářů.Reporting cestovních nákladů. Práce s interními daty. Komunikace s dodavateli, cestovními agenturami a interními týmy.

Pracovní náplň: kontrola technické dokumentace cizích investorů ve stupni územní a stavební řízení ve vztahu k zájmům a zařízení PT vydávání stanovisek k dokumentaci cizích investorů pro územní a stavební řízení vydávání informací o tepelných sítích a jiných zařízeních PT Požadujeme: SŠ/VŠ…

Asistent/ka administrativy, financí a fakturace

(Do zahrádek I 157/5, Praha-Zličín, 15521)

zpracování podkladů pro hlavní účetní práce s tabulkami, podklady pro report evidence smluv administrativa služebních cest (objednání hotelů, jízdenek) evidence a kontrola pohledávek příjem zboží od kurýra komunikace s obchodními zástupci a zbytkem pracovního týmu správa inventárních karet…

Opravy osobních vozidel, různých značek. Opravy všech typů komponentů a autopříslušenství. Diagnostika poruch. Objednávky a příjem náhradních dílů, zadávání dat do systému. Další specifický zákaznický servis a údržba vozidel.

Office management v rámci naší finanční divize - zajišťování vybavení, požadavků na ostatní. oddělení společnosti, řešení ad-hoc úkolů. Výkonná, organizační a administrativní podpora CFO. Překlady a tlumočení - přímý nadřízený je cizinec. Organizace interních a externích schůzek, telefonátů a…

Mzda: 35 000 - 50 000 Kč / měsíc

Budeš mít na starosti celý proces výkupu od A do Z, a to znamená: Komunikaci se zákazníky, kteří dorazí k nám na pobočku. Posouzení technického stavu vozidel na základě testovacích jízd (ŘP B nutností). Posouzení vizuálního stavu vozidel. Nacenění možných oprav. Prezentaci cenové nabídky. Drobné…

Komunikace se zákazníky - osobní i telefonické jednání. Příjem, posuzování a rozhodování o oprávněnosti reklamací. Evidence podkladů a s tím související administrativní práce.

Mzda: 40 000 - 50 000 Kč / měsíc

Kontrola kvality vykoupených vozidel. Kontrola dodržování předprodejních procesů na pobočce. Návrh vozidel na opravu a jejich následná kontrola. Sledování skladového profilu vozidel. Optimalizace skladových zásob vozidel.

1 2 3 4

Nechte si zasílat nejnovější nabídky práce odpovídající vašemu hledání

Ochrana osobních údajů