Nabídka práce (87)
Administrativní pracovník/ice pro oddělení IT
(Na slupi 450, Praha, 12800)
Revmatologický ústav, Praha 2, Na Slupi 450/4 – 128 00, přijme oddělení IT administrativní pracovnici/pracovníka.
Obchodník pro retailovou i firemní klientelu Specialista na investiční, penzijní a hypotéční produkty Vedoucí obchodního místa
VŠ pracovník na Oddělení klinické imunologie
(Na slupi 450, Praha, 12800)
VŠ přírodovědného směru, absolvování AKK, specializační zkouška z vyšetřovacích metod v klinické imunologii velkou výhodou ale není podmínkou.
Fyzioterapeuta / fyzioterapeutku
(Na slupi 450, Praha, 12800)
odbornou způsobilost pro povolání fyzioterapeuta dle zákona č. 96/2004 Sb. vzdělání - SŠ,VOŠ,VŠ, specializovaná způsobilost k výkonu povolání výhodou, praxe v oboru vítána, vhodné i pro absolventy aktivní a zodpovědný přístup k práci schopnost týmové spolupráce…
Všeobecnou sestru pro ambulantní oddělení
(Na slupi 450, Praha, 12800)
Kvalifikační požadavky dle § 5 zákona č. 96/2004 Sb., ve znění pozdějších předpisů, pro výkon zdravotnického povolání v oboru všeobecná sestra do denního provozu. Termín nástupu možný ihned nebo dle dohody. Požadujeme osobnostní a profesionální předpoklady pro samostatnou práci i práci v týmu.…
Všeobecnou sestru
(Na slupi 450, Praha, 12800)
spolupráce na klinických hodnocení - plánování návštěv pacientů a příprava podkladů dle protokolu, vedení zdrojové dokumentace, úzká spolupráce se studijním týmem a monitorem, příjem a výdej studijní medikace, odběry biologického materiálu, EKG, aplikace infúzí, aplikace biologické léčby, zadávání…
Všeobecnou sestru na lůžkové oddělení
(Na slupi 450, Praha, 12800)
- poskytování zdravotnické péče prostřednictvím ošetřovatelského procesu bez odborného dohledu
Referent oddelení silničního správního úřadu - ODO
(U Průhonu 38, Praha 7, 17000)
Správní řízení, kontrolní činnost, kontakt s klienty
Referent oddělení územního rozhodování - SÚ
(U Průhonu 38, Praha 7, 17000)
Vydávání územních rozhodnutí a společných povolení stavby a další činnosti podle části třetí díl 4 a 5 a části čtvrté stavebního zákona
Manažer obchodní skupiny / obchodní zástupce - celá ČR
(Vyskočilova 1481/4, Praha 4, 14000)
D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR, největší evropský specialista na právní ochranu. OBCHODNÍ ZÁSTUPCE - CELÁ ČR O D.A.S.: Účelem společnosti D.A.S. právní ochrana je pomáhat klientům při jejich právních záležitostech. V České republice služby poskytujeme…
IT administrátor
(Na slupi 450, Praha, 12800)
Revmatologický ústav, Praha 2, Na Slupi 450/4 – 128 00, přijme IT administrátora/administrátorku (správa sítě, serverů, SW, HW).
Budeš mít na starosti proces výkupu od A do Z. To znamená: Komunikaci se zákazníky na pobočce (nejedná se o aktivní vyhledávání) Popsání technického stavu vozidel na základě testovacích jízd (ŘP B nutností) Popsání vizuálního stavu vozidel Prezentaci finální cenové nabídky (stanovenou ve spolupráci…
Mzda: 40 000 - 60 000 Kč / měsíc
Operativní podpora prodejního týmu. Komunikace se zákazníky a asistence při uzavírání obchodů na pobočce. Prezentace vozů a realizace zkušebních jízd.
Obchodně-technický specialista
(Praha)
Jaká je pracovní náplň? Komunikuje se zákazníky v oblasti dodávek tepla a souvisejících produktů, podporuje péči o významné zákazníky, Provádí konzultační a poradenskou činnost pro odběratele, Proaktivně vyhledává potřeby zákazníků, řeší jejich požadavky, Podílí se na marketingové komunikaci,…
Komunikace se zákazníky přímo na pobočce.Zákaznický servis - výběr a prezentace vozu, testovací jízdy, uzavírání obchodů.Poskytneme Vám podporu a trénink - díky tomu se rychle zorientujete a začnete se podílet na výsledcích společnosti.
Mzda: 40 000 - 60 000 Kč / měsíc
Řidič/ka dodávky/skladník
(Bartoškova 31, Praha 4, 14000)
řízení dodávky v rodinné firmě - velkoobchodu s vínem na Praze 4 ve Vršovicích. Jedná o rozvoz vína do maloobchodů po Praze a blízkého okolí s částečnou prací ve skladu. Zejména spolupráci se skladníkem.
Mzda: 36 500 - 40 000 Kč / měsíc
Koordinace a správa cestovních plánů a itinerářů.Reporting cestovních nákladů. Práce s interními daty. Komunikace s dodavateli, cestovními agenturami a interními týmy.
Pracovní náplň: kontrola technické dokumentace cizích investorů ve stupni územní a stavební řízení ve vztahu k zájmům a zařízení PT vydávání stanovisek k dokumentaci cizích investorů pro územní a stavební řízení vydávání informací o tepelných sítích a jiných zařízeních PT Požadujeme: SŠ/VŠ…
Asistent/ka administrativy, financí a fakturace
(Do zahrádek I 157/5, Praha-Zličín, 15521)
zpracování podkladů pro hlavní účetní práce s tabulkami, podklady pro report evidence smluv administrativa služebních cest (objednání hotelů, jízdenek) evidence a kontrola pohledávek příjem zboží od kurýra komunikace s obchodními zástupci a zbytkem pracovního týmu správa inventárních karet…