Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Nabídka práce (128)

Inspektor/ka – oblast vigilance zdravotnických prostředků

(Benešovská 2538/40, Praha 10, 100 41)

Podílení se na tvorbě koncepce a celostátní koordinaci oblasti zdravotnických prostředků, inspekční činnosti a dozoru nad zdravotnickými prostředky Zabezpečení celé přidělené agendy monitorování šetření závažných nežádoucích příhod (dále ZNP) a vlastního šetření ZNP zdravotnických prostředků …

Podílení se na celostátní koordinaci a usměrňování zpracovávání expertních stanovisek a posudků využívání a ochrany přírodních léčivých zdrojů, léčiv a zdravotnických prostředků Posuzování žádostí a vydávání stanovisek k léčivým přípravkům dle přidělených indikačních skupin Samostatné hodnocení…

Uklízeč/ka ZŠ

(5. května 68, Libčice nad Vltavou, 252 66)

Úklid prostor Základní školy 0,75 úvazku pracovní doba od 15:00

Kuchař/kuchařka školní jídelny

(5. května 68, Libčice nad Vltavou, 252 66)

Příprava obědů ať již ve spolupráci s hlavní kuchařkou nebo samostatně Spolupráce s hlavní kuchařkou na přípravě jídelníčku Výdej obědů na talíře a do krabiček Příprava příloh

Středoškolské vzdělání s maturitou. Znalost práce na PC. Anglický jazyk na komunikační úrovni velkou výhodou. Zkušenosti a praxi v administrativě a zdravotnickém provozu, vítáme, není však podmínkou

Specialista call centra plat od 35.000 HPP - Nástup ihned, i pro absolventy

(Chrudimská 2526/2a, Praha - Vinohrady, 130 00)

Telefonická komunikace s klienty, kteří projevili zájem o úvěr Poskytování poradenství o metodách splácení dluhu: motivace zákazníků splatit dluh Zodpovědnost za preventivní a proaktivní práci při předcházení podvodů Důkladná kontrola zaslaných dokumentů, verifikačních podkladů a zadaných…

Mzda: 35 000 - 43 000 Kč / měsíc

Budeš mít na starosti proces výkupu od A do Z. To znamená: Komunikaci se zákazníky na pobočce (nejedná se o aktivní vyhledávání) Popsání technického stavu vozidel na základě testovacích jízd (ŘP B nutností) Popsání vizuálního stavu vozidel Prezentaci finální cenové nabídky (stanovenou ve spolupráci…

Mzda: 40 000 - 60 000 Kč / měsíc

Operativní podpora prodejního týmu. Komunikace se zákazníky a asistence při uzavírání obchodů na pobočce. Prezentace vozů a realizace zkušebních jízd.

Asistent/ka specialisty marketingu – Magistrát města Ostravy

(Prokešovo náměstí 1803, Ostrava, 70200)

spolupráce na marketingových činnostech v oblasti komplexního strategického rozvoje města pro cílové skupiny občan, turista, podnikatel, investor; podpora při vyhledávání potenciálních zájemců a partnerů aktivit s cílem komplexního strategického rozvoje města; organizační příprava účasti města…

Vedoucí oddělení smluvních vztahů – Magistrát města Ostravy

(Prokešovo náměstí 1803, Ostrava, 70200)

povedete pracovníky oddělení smluvních vztahů, budete je motivovat a koordinovat; zapojíte se do zajímavých projektů spojených s nakládáním s majetkem města – například rekonstrukce věžového domu Ostrčilova, Koncertní hala města Ostravy, rozvoj strategických rozvojových zón města a mnohé jiné,…

Podílení se na tvorbě koncepce dozoru v oblasti distribuce léčivých přípravků, provádění inspekcí, cenovou regulací léčivých přípravků u distributorů léčiv, potravin pro zvláštní lékařské účely a zdravotnických prostředků Provádění dohledu nad dodržováním předpisů pro činnosti distributorů…

Referent přestupků

(U Průhonu 38, Praha 7, 17000)

Zajišťování výkonu přestupkové agendy na úseku dopravně správních agend v souladu se zákonem č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich a zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád.

Koordinátor/ka registrací

(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)

Koordinace žádostí souvisejících s registrací léčivých přípravků, jejich změn a prodloužení – národní a evropské procedury, kde ČR zastává pozici referenčního (RMS) nebo zúčastněného (CMS) členského státu Odpovědnost za chod a dodržování termínů jednotlivých přidělených řízení v průběhu…

Jaká je pracovní náplň? Komunikuje se zákazníky v oblasti dodávek tepla a souvisejících produktů, podporuje péči o významné zákazníky, Provádí konzultační a poradenskou činnost pro odběratele, Proaktivně vyhledává potřeby zákazníků, řeší jejich požadavky, Podílí se na marketingové komunikaci,…

Hlavní náplní práce je zadávání farmakovigilančních dat (data z hlášení nežádoucích účinků po užití léků) do databáze a komunikace s hlásiteli (pacienty, lékaři a farmaceuty).

přijme nové kolegy pro zajištění provozu informační linky Tiskového a informačního oddělení. Spolupráce je vhodná zejména pro studenty vyšších ročníků VŠ – odborné zaměření vzdělání farmacie/všeobecné lékařství/zdravotnictví nebo rodiče na rodičovské dovolené.

Mzda: 220 - 220 Kč / hodinu

Komunikace s klienty při nabízení leasingových, úvěrových a pojišťovacích služeb. Připravování smlouvy a potřebných dokladů. Spolupráce s poskytovateli služeb, jako jsou banky, pojišťovny, leasingové společnosti. Práce s finanční hotovostí. Poskytování administrativní podporu při prodeji vozidel.

• Komunikace se zákazníky přímo na pobočce.• Zákaznický servis - výběr a prezentace vozu, testovací jízdy, uzavírání obchodů.Poskytneme Vám podporu a trénink - díky tomu se rychle zorientujete v obchodním prostředí. Naučíme vás, jak oslovit a přesvědčit potenciální klienty a také jak s nimi…

Mzda: 40 000 - 60 000 Kč / měsíc

Obchodník pro retailovou i firemní klientelu Specialista na investiční, penzijní a hypotéční produkty Vedoucí obchodního místa

Asistentka – administrativní výpomoc

(Úřad městského obvodu Pardubice I, U Divadla 828, Pardubice, 530 02)

administrativní činnosti spojené s činností starosty a tajemnice vedení spisové služby svěřeného úseku příprava materiálů pro jednání orgánů obce obslužné a servisní práce apod.

1 2 3 4 5 6 7

Nechte si zasílat nejnovější nabídky práce odpovídající vašemu hledání

Ochrana osobních údajů