Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Nabídka práce (1 672)

Pracovní náplň: kontrola technické dokumentace cizích investorů ve stupni územní a stavební řízení ve vztahu k zájmům a zařízení PT vydávání stanovisek k dokumentaci cizích investorů pro územní a stavební řízení vydávání informací o tepelných sítích a jiných zařízeních PT Požadujeme: SŠ/VŠ…

Asistentka – administrativní výpomoc

(Úřad městského obvodu Pardubice I, U Divadla 828, Pardubice, 530 02)

administrativní činnosti spojené s činností starosty a tajemnice vedení spisové služby svěřeného úseku příprava materiálů pro jednání orgánů obce obslužné a servisní práce apod.

Naším klientem je pekárna tradičního českého pečiva s dlouholetou tradicí v Sázavě, ve Středních Čechách. Aktuálně hledá do svého týmu spolehlivou posilu na pozici: SPECIALISTA / SPECIALISTKA NÁKUPU A LOGISTIKY.   Co budete mít na starosti? - objednávky ingrediencí a spotřebního materiálu pro…

Profil společnosti: Naším klientem je velice solidní a stabilní česká obchodní společnost, s pracovištěm v Praze 15 - Hostivaři, s dobrou dopravní dostupností ze stanice metra A, vlaku a městského okruhu, s možností parkování v místě.   Náplň práce: - kombinace zákaznického servisu a nákupu pro…

Mzda: 50 000 - 50 000 Kč

Naším klientem je americká pekárna a tortilleria s dlouholetou tradicí, která dodává své produkty po celé Evropě. Aktuálně hledáme do týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista/ka zákaznického servisu a nákupu.    Co budete mít na starosti? - příjem zákaznických objednávek - fakturaci -…

Provádění posuzovací, konzultační a poradenské činnosti v oboru státní správy správního úřadu s celostátní působností Koordinace národní implementace výsledků evropských přehodnocení léčivých látek (pediatrického worksharingu, doporučení PRAC ke zhodnoceným signálům) Evidence vyhodnocení rizika…

Konzultace technického řešení Vytváření cenových nabídek Práce v interním systému Komunikace se zákazníky Možnost podílet se na marketingu firmy

Mzda: 30 000 - 40 000 Kč / měsíc

Administrativní práce na oddělení Vedení personální agendy zaměstnanců oddělení Zpracování účetních dokladů a vedení podkladny Technicko-administrativní podpora projektů Práce v informačním systému

Mzda: 30 000 - 32 000 Kč / měsíc

Denní komunikace emailovou a telefonickou formou se zákazníky v zahraničí Zodpovědnost za zpracování servisních požadavků Organizace dojezdu servisnímu technikovi Spolupráce s dalšími kolegy a odděleními

Mzda: 45 000 - 55 000 Kč / měsíc

Činnosti spojené s posuzováním úplnosti registrační dokumentace předkládané s žádostmi o registraci léčivých přípravků evropskými i národními procedurami, posuzování právního základu žádostí a referenčních léčivých přípravků Činnosti spojené s posuzováním úplnosti registrační dokumentace…

Office management v rámci naší finanční divize - zajišťování vybavení, požadavků na ostatní. oddělení společnosti, řešení ad-hoc úkolů. Výkonná, organizační a administrativní podpora CFO. Překlady a tlumočení - přímý nadřízený je cizinec. Organizace interních a externích schůzek, telefonátů a…

Mzda: 35 000 - 50 000 Kč / měsíc

Pro našeho klienta, společnost, která nabízí nejlevnější a nejkvalitnější pojištění vozidel na trhu, hledáme vhodné kandidáty na pozici Prodejce po telefonu. Náplň práce: Dostaneš své zákazníky, kterým budeš volat a řešit možnost levnějšího pojištění jejich vozidel Je to opravdu jednoduché a…

Mzda: 25 000 - 50 000 Kč / měsíc

Naším klientem je pekárna tradičního českého pečiva s dlouholetou tradicí v Sázavě, ve Středních Čechách. Aktuálně hledá do svého týmu spolehlivou posilu na pozici: SPECIALISTA / SPECIALISTKA NÁKUPU A LOGISTIKY.   Co budete mít na starosti? - objednávky ingrediencí a spotřebního materiálu pro…

Pro našeho klienta, přední vzdělávací společnost zaměřená na veřejnou správu, školství a soukromý sektor hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Koordinátor vzdělávání. Náplň práce: Příprava a zajišťování jednotlivých kurzů, vzdělávací podpory a komunikace s lektory Osobní jednání se…

Mzda: 40 000 - 55 000 Kč / měsíc

Naším klientem je americká pekárna a tortilleria s dlouholetou tradicí, která dodává své produkty po celé Evropě. Aktuálně hledáme do týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista/ka zákaznického servisu a nákupu.    Co budete mít na starosti? - příjem zákaznických objednávek - fakturaci -…

Pro našeho klienta, společnost, která je poskytovatelem finančních služeb – zejména operativního leasingu, hledáme do rozrůstajícího se týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista/ka pro správu operativního leasingu. Náplň práce: Odpovědnost za ukončení a vyúčtování smluv operativního…

Profil společnosti: Naším klientem je velice solidní a stabilní česká obchodní společnost, s pracovištěm v Praze 15 - Hostivaři, s dobrou dopravní dostupností ze stanice metra A, vlaku a městského okruhu, s možností parkování v místě.   Náplň práce: - kombinace zákaznického servisu a nákupu pro…

Mzda: 50 000 - 50 000 Kč

Máte blízko k agronomii a kvalita produkce vám není lhostejná? Domluvíte se německy nebo anglicky tak, abyste mohl/a komunikovat se zahraniční centrálou? Pak jste člověk pro nás! Administrativa spojená s vedením evidence systému kvality ISO 9001:2016 Komunikace s managerem kvality v Německu …

Obsluha recepce Vyřizování pošty, e-mailů a telefonátů Administrativní činnosti v oblasti HR a náborů Podpora managementu společnosti Organizování firemních akcí Objednávání kancelářských potřeb a občerstvení

Mzda: 30 000 - 35 000 Kč / měsíc

Handling customer requests. Communication in German and English Participation in innovative projects. Working in an internal system.

Mzda: 40 000 - 50 000 Kč / měsíc

1 2 3 4 5 6 7 8 9 84

Nechte si zasílat nejnovější nabídky práce odpovídající vašemu hledání

Ochrana osobních údajů