Nabídka práce (1 699)
Pracovní náplň: kontrola technické dokumentace cizích investorů ve stupni územní a stavební řízení ve vztahu k zájmům a zařízení PT vydávání stanovisek k dokumentaci cizích investorů pro územní a stavební řízení vydávání informací o tepelných sítích a jiných zařízeních PT Požadujeme: SŠ/VŠ…
Koordinátor/ka – implementace v Oddělení implementace a posuzování obalů a názvů
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
Provádění posuzovací, konzultační a poradenské činnosti v oboru státní správy správního úřadu s celostátní působností Koordinace národní implementace výsledků evropských přehodnocení léčivých látek (pediatrického worksharingu, doporučení PRAC ke zhodnoceným signálům) Evidence vyhodnocení rizika…
Referent majetkové správy
(Praha)
Pro našeho klienta, státní organizaci zajišťující správu bytových a nebytových prostor, hledáme vhodného kandidáta na pozici Referent majetkové správy. Náplň práce: Komplexně zajišťuje majetkovou správu ve svěřené oblasti Uzavírá podnájemní smlouvy k bytovým a nebytovým jednotkám Eviduje…
Mzda: 35 000 - 42 000 Kč / měsíc
Naším klientem je pekárna tradičního českého pečiva s dlouholetou tradicí v Sázavě, ve Středních Čechách. Aktuálně hledá do svého týmu spolehlivou posilu na pozici: SPECIALISTA / SPECIALISTKA NÁKUPU A LOGISTIKY. Co budete mít na starosti? - objednávky ingrediencí a spotřebního materiálu pro…
Pro našeho klienta, rodinnou společnost, která zajišťuje kremační služby pro domácí mazlíčky, hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici Specialista/ka péče o zákazníky. Hledáme empatickou a komunikativní osobu, která má kladný vztah ke zvířátkům. Pozice je vhodná i pro čerstvé absolventy. Co bude…
Do týmu klienta hledáme na pozici Office Manažer/ka. Tato pozice je vhodná pro někoho, kdo je organizovaný, samostatný a všestranný a baví ho administrativa a komunikace s lidmi. Přijímání návštěv na recepci Zásobování kanceláře Zajišťování kartiček pro zaměstnance Správa reklamních předmětů…
Naším klientem je americká pekárna a tortilleria s dlouholetou tradicí, která dodává své produkty po celé Evropě. Aktuálně hledáme do týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista/ka zákaznického servisu a nákupu. Co budete mít na starosti? - příjem zákaznických objednávek - fakturaci -…
Pro našeho klienta, technologickou společnost, která vyvíjí a dodává komplexní individuální řešení v oblasti automatizace, vizualizace a robotizace lakovacích a lepicích technologií, hledáme vhodného kandidáta na pozici Asistentka vedení/referent marketingu. Náplň práce: Administrativní a…
Profil společnosti: Naším klientem je velice solidní a stabilní česká obchodní společnost, s pracovištěm v Praze 15 - Hostivaři, s dobrou dopravní dostupností ze stanice metra A, vlaku a městského okruhu, s možností parkování v místě. Náplň práce: - kombinace zákaznického servisu a nákupu pro…
Mzda: 50 000 - 50 000 Kč
Profil společnosti: Pro našeho klienta, významnou a dynamickou obchodní společnost, hledáme vhodné kandidáty/ky do rozšiřujícího se týmu, na pozici Referent / Junior specialista. Náplň práce: - zajišťování administrativní agendy v oddělení nákupu energií - analytická činnost, reporting,…
Administrace objednávek Příprava podkladů pro fakturaci Řešení termínů dodání zboží, změn Péče o zákazníky Práce v MS Office, hlavně v Excelu Spolupráce napříč odd.
Mzda: 43 000 - 48 000 Kč / měsíc
Profil společnosti: Naším klientem je velice solidní a stabilní česká obchodní společnost, s pracovištěm v Praze 15 - Hostivaři, s dobrou dopravní dostupností ze stanice metra A, vlaku a městského okruhu, s možností parkování v místě. Náplň práce: - kombinace zákaznického servisu a nákupu pro…
Mzda: 50 000 - 50 000 Kč
Naším klientem je pekárna tradičního českého pečiva s dlouholetou tradicí v Sázavě, ve Středních Čechách. Aktuálně hledá do svého týmu spolehlivou posilu na pozici: SPECIALISTA / SPECIALISTKA NÁKUPU A LOGISTIKY. Co budete mít na starosti? - objednávky ingrediencí a spotřebního materiálu pro…
Profil společnosti: Pro našeho klienta, významnou a dynamickou obchodní společnost, hledáme vhodné kandidáty/ky do rozšiřujícího se týmu, na pozici Referent / Junior specialista. Náplň práce: - zajišťování administrativní agendy v oddělení nákupu energií - analytická činnost, reporting,…
Naším klientem je americká pekárna a tortilleria s dlouholetou tradicí, která dodává své produkty po celé Evropě. Aktuálně hledáme do týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista/ka zákaznického servisu a nákupu. Co budete mít na starosti? - příjem zákaznických objednávek - fakturaci -…
Profil společnosti: Pro našeho klienta, významnou a dynamickou obchodní společnost, hledáme vhodné kandidáty/ky do rozšiřujícího se týmu, na pozici Referent / Junior specialista. Náplň práce: - zajišťování administrativní agendy v oddělení nákupu energií - analytická činnost, reporting,…
Asistentka – administrativní výpomoc
(Úřad městského obvodu Pardubice I, U Divadla 828, Pardubice, 530 02)
administrativní činnosti spojené s činností starosty a tajemnice vedení spisové služby svěřeného úseku příprava materiálů pro jednání orgánů obce obslužné a servisní práce apod.
Naším klientem je pekárna tradičního českého pečiva s dlouholetou tradicí v Sázavě, ve Středních Čechách. Aktuálně hledá do svého týmu spolehlivou posilu na pozici: SPECIALISTA / SPECIALISTKA NÁKUPU A LOGISTIKY. Co budete mít na starosti? - objednávky ingrediencí a spotřebního materiálu pro…
Profil společnosti: Naším klientem je velice solidní a stabilní česká obchodní společnost, s pracovištěm v Praze 15 - Hostivaři, s dobrou dopravní dostupností ze stanice metra A, vlaku a městského okruhu, s možností parkování v místě. Náplň práce: - kombinace zákaznického servisu a nákupu pro…
Mzda: 50 000 - 50 000 Kč