Pracovník na této pozici zajišťuje realizaci svěřených projektů ve všech jejich fázích, podílí se na sestavení časových a finančních plánů realizace projektů, navrhuje složení týmu a řídí projetový tým, koordinuje postup prací a návaznosti činností v jednotlivých úkolech, provádí analýzu a řízení rizik a příležitostí projektu, zodpovídá za projekt z hlediska kvality a BOZP, spolupracuje na výběrovém řízení a smluvním zabezpečení spolupracujících stran, provádí kontrolu harmonogramu prací a dodržování finančního plánu;
komunikuje s certifikačními autoritami a účastní se certifikačních a zákaznich auditů, provádí denní reporting vedení;
zpracovává podklady pro technická jednání s dodavateli, poskytuje technickou podporu obchodnímu úseku a servisnímu oddělení, je styčným důstojníkem pro komunikaci se zákaníkem a vedením společnosti.
Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.