Tesla hledá pracovníka zákaznické podpory. Možná pomůže Muskovi s Twitterem

21.01.2021

Tesla hledá pracovníka zákaznické podpory. Podle Deníku The Business Insider měl pomáhat i se zákaznickým servisem na sociálních sítích Elona Muska. Ten je dobře známý tím, že stížnosti zákazníků na Twitteru dosud řeší sám. Společnost Tesla již inzerát aktualizovala.
Tesla hledá pracovníka zákaznické podpory. Možná pomůže Muskovi s Twitterem

Navzdory tomu, že Tesla údajně již nemá PR oddělení, které by řešilo otázky reportérů, to vypadá, že Tesla hledá specialistu, který částečně převezme sociální sítě Elona Muska, napsal deník The Business Insider.

Hledáte práci snů? Vyberte si z aktuální nabídky práce na pracovním portálu jobDNES.cz

Elon Musk je svou přítomnosti na sociálních sítích známý. Na svém Twitteru má 42,6 milionů sledujících. Svým fanouškům často ukazuje své produkty, dělí se o názory na ceny akcií Tesly, odpovídá zákazníkům ohledně produktů Tesly, někdy píše i provokativní komentáře.

Podle deníku The Business Insider však není jasné, jestli tato nová pozice odebere Muskovi některé z těchto povinností, nebo jeho aktivitu pouze doplní. Rovněž není známo, z jakého účtu budou specialisté zákaznické podpory odpovídat a co vůbec vyvolalo potřebu této funkce. Ověřený účet „Tesla Support“ se připojil na Twitter v červnu 2016, avšak profil není aktivní a nevydává žádné příspěvky.

Deník The Business Insider požádal společnost Tesla o komentář, avšak vzhledem k zjevnému nedostatku PR pracovníků nepočítá s tím, že by společnost na dotaz reagovala.

Na nově otevřenou pozici upozornil na Twitteru reportér Jay Boller. Nabízenou pozici je možné vyhledat na oficiálních webových stránkách společnosti Tesla.

19.ledna 2021 v 15:31, příspěvek archivován: 20.ledna 2021 v 16:02

Tesla is hiring a full-time position to handle people talking shit about @elonmusk online https://t.co/AeCeskwwuj

Specialistů, kteří se zabývají stížnostmi zákazníků na sociálních sítích jednotlivých společností, přibylo. Například firmy Amazon a FedEx mají speciální „Twitter handles“, které umožňují komunikaci se zákazníky.

Inzerát s nabízenou pracovní pozicí byl aktualizován a o výpomoci výkonnému řediteli na sociálních sítích již v něm není zmínka.

20.ledna 2021 v 05:09, příspěvek archivován: 21.ledna 2021 v 10:33

@elonmusk The job has just been updated, call center workers are no longer responsible for critically thinking about Elon's mentions https://t.co/fVnsdVah12

13 lidí to sdílíodpovědětretweetoblíbit