Profil firmy:
Centrum pro regionální rozvoj České republiky (CRR ČR), státní příspěvková organizace se sídlem v Praze, zprostředkující subjekt pro programy spolufinancované Evropskou unií, Nositel certifikátu ISO ČSN EN 9001:2009 (http://www.crr.cz) hledá zaměstnance do Oddělení účetnictví a majetku na služební místo obsazované dle § 178 zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, osobou v pracovním poměru na dobu určitou na pozici FINANČNÍ ÚČETNÍ (Praha).
Co budete dělat?
- Odpovídat za realizaci a správnost svěřených účetních operací a s tím související administrativy.
- Zpracovávat objednávky za celou organizaci.
- Zpracovávat a řádně evidovat účetní doklady - to znamená odpovídat za formální kontrolu doručených faktur, provádět jejich účtování a účtování všech dalších interních dokladů v oblasti celé agendy organizace včetně kontroly účetní knihy.
- Zabezpečovat styk s peněžními ústavy - budete provádět úhrady veškerých závazků organizace a vyhotovovat platebních příkazy. Také budete odpovídat za včasné úhrady plateb na základě smluv.
- Vést a kontrolovat analytickou účetní evidenci - budete zajišťovat vedení evidence majetku, podílet se na inventarizaci a jejím zpracování a na zpracování uzávěrek (mezitímní, roční, mimořádná).
- Vést pokladnu a pokladní knihy.
- Zajišťovat kontrolu registrovaných smluv a objednávek organizace v Registru smluv.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
- Alespoň střední vzdělání s maturitní zkouškou.
- Výbornou znalost podvojného účetnictví.
- Znalost výkaznictví a rozpočetnictví.
- Dobrou uživatelskou znalost práce na PC (MS Office), výbornou znalost MS Excel.
- Organizační a komunikační dovednosti, zodpovědnost, pečlivost, administrativní zdatnost.
- Trestní bezúhonnost.
Co dále oceníme?
- Praxi ve vedení účetnictví PO nebo OSS.
- Základní znalost procesu administrace a kontroly projektů spolufinancovaných ze SF EU.
- Možnost nástupu v květnu 2020 nebo dle dohody dříve.
A co za to získáte?
- Flexibilní pracovní dobu, 5 týdnů dovolené + další dny volna (např. 5 tzv. sickdays)
- Stravenky v hodnotě 100 Kč
- Jazykové kurzy, Multisport kartu nebo Fokus Passy
- Moderní pracovní prostředí v Praze 3 s vlastním parkovištěm.
- Zajímavé finanční ohodnocení dle pracovních výkonů, 2 x ročně odměny.
- Platové zařazení dle tabulek platných pro st. přísp. org. (příloha č. 2 k NV 304/2014 Sb.; 12. pl. tř.).
Zasláním životopisu (přihlášky) do výběrového řízení stvrzujete, že si nejste vědom/a osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti v pozici, o kterou se ucházíte, znamenaly střet zájmu.
Výběrové řízení probíhá v souladu s Metodickým pokynem k rozvoji lidských zdrojů v programovém období 2014 - 2020 a v programovém období 2007 - 2013. Zasláním přihlášky udělujete souhlas, že Vámi poskytnuté údaje budou zpracovávány v souladu s tímto pokynem.
Váš strukturovaný profesní životopis, prosím, zasílejte do 8. 4. 2020 kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Nezapomeňte uvést název pozice, o kterou se ucházíte. Prosím rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
Poučení o účelu zpracování osobních údajů (informační povinnost):
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura MIKUPEX TRADE s.r.o., IČO 03472108, Česká republika, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům personální agentury a dále oprávněným zaměstnancům zaměstnavatele, pro kterého je daná pracovní pozice obsazována (více informací zde).