Pravá ruka obchodního oddělení
Náplň práce
- budeš zpracovávat požadavky ze strany zákazníků (i zahraničních)
- jedním z důležitých úkolů bude zpracování objednávek od A po Z
- budeš mít na starosti dopravu, její koordinaci a přípravu podkladů
- v neposlední řadě budeš dohlížet na reklamace, včetně návrhů na odstranění
Požadujeme
- min. SŠ vzdělání
- komunikativního člověka, který se nebude bát zvednout telefon, i když bude většinou psát maily
- angličtinu, kterou využije při komunikaci se zákazníky a kolegy v zahraničí
- technický background bude výhodou
- protože budeš zpracovávat objednávky a reporty, je zapotřebí znát základní balíček MS Office
Nabízíme
- zázemí významné české společnosti
- pracovní dobu 8-16:30 hodin
- 25 dní dovolené
- stravenky
- příspěvek na penzijní připojištění
- jazykové kurzy a denní komunikaci v AJ
- účast na veletrzích a výstavách
- volnočasové aktivity (sport a relax)
Mzda: 30 000 - 33 000 Kč / měsíc
Region: Praha, Středočeský kraj
Obor: Administrativa, Obchod, prodej, nákup, Služby, osobní služby, au-pair