Asistentka kvality flexibilní pracovní doba
referenční číslo: 5ba39ed3babecf2415003c0b | aktuálnost: 29.10.2018
Hledáte administrativní pozici s flexibilní pracovní dobou?
Umíte pracovat v systému Excel a psaní emailů v anglickém jazyce Vám nedělá problémy?
Pak možná hledáme právě Vás…
Pro našeho významného klienta hledáme vhodné uchazeče na pozici Asistent/ka kvality.
Asistentka kvality flexibilní pracovní doba
Náplň práce
* kontrola reportů z produkce
* doplňovaní dat do systému Excel (přehledy/porovnávaní s daty od ostatních odděleni)
* kontrola návodek
* kontrola organizace na výrobě (úklid/ukládaní materiálu, atd.)
* výdej ochranných pomůcek
Požadujeme
* vhodné pro muže i ženy
* samostatnost, zodpovědný přístup
* pokročila znalost MS Office (zejména program Excel - kontingenční tabulky, formátovaní, základní vzorce, doplňovaní dat)
* anglický jazyk (zejména čtení a psaní - e-maily a dokumenty v angličtině)
* ochotu učit se
Nabízíme
* nástup možný IHNED či DOHODOU
* místo výkonu práce: PLZEŇ - KŘIMICE
* nástupní mzda 20.000 Kč
* flexibilní pracovní doba (s pevným jádrem 10:00-14:00 hodin)
* 5 týdny dovolená
* stravenky po odpracování půl roku
* po zapracování možnost dalšího bonusu
Mzda: 20 000 - 20 000 Kč / měsíc
Region: Plzeňský kraj
Obor: Administrativa
Profese: administrativní pracovník
Pracovní poměr: Plný úvazek
Minimální požadované vzdělání: Základní
Vhodné pro: Absolventy