Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Nabídka práce (132)

Právník/Právnička Sekce registrací

(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)

Výkon komplexních právních činností v oboru státní služby správního úřadu s celostátní působností, vypracovávání zásadních právních výkladů a stanovisek a stanovování obecných postupů aplikace právních předpisů včetně řešení věcně a právně složitých případů a zastupování v soudních sporech …

Budete mít na starosti celý proces výkupu od A do Z. To znamená: Komunikaci se zákazníky na pobočce (nejedná se o aktivní vyhledávání). Posouzení technického stavu vozidel na základě testovacích jízd (ŘP B nutností). Posouzení vizuálního stavu vozidel. Nacenění možných oprav. Prezentaci finální…

Mzda: 40 000 - 55 000 Kč / měsíc

Převoz osobních automobilů mezi pobočkami AAA Auto. Kurýrní služby apod.

Mzda: 120 - 120 Kč / měsíc

Podílení se na výkonu specializovaných činností v konkrétních případech v rozsahu působnosti správního úřadu s celostátní působností Support žadatelů a uživatelů systému E-recept včetně zodpovídání dotazů a vyřizování požadavků obdržených na bezplatnou telefonní linku E-receptu či informační e…

Budeš mít na starosti proces výkupu od A do Z. To znamená: Komunikaci se zákazníky na pobočce (nejedná se o aktivní vyhledávání) Popsání technického stavu vozidel na základě testovacích jízd (ŘP B nutností) Popsání vizuálního stavu vozidel Prezentaci finální cenové nabídky (stanovenou ve spolupráci…

Mzda: 40 000 - 60 000 Kč / měsíc

Hlavní náplní práce je zadávání farmakovigilančních dat (data z hlášení nežádoucích účinků po užití léků) do databáze a komunikace s hlásiteli (pacienty, lékaři a farmaceuty).

přijme nové kolegy pro zajištění provozu informační linky Tiskového a informačního oddělení. Spolupráce je vhodná zejména pro studenty vyšších ročníků VŠ – odborné zaměření vzdělání farmacie/všeobecné lékařství/zdravotnictví nebo rodiče na rodičovské dovolené.

Mzda: 220 - 220 Kč / hodinu

Taxátor

(Kotkova 988, Dvůr Králové nad Labem, 54401)

- živnostenské oprávnění - lesnické vzdělání - znalost práce s výpočetní technikou a schopnost adaptovat se na práci v - --- grafických programech a MS Office - vlastní vozidlo - vlastní notebook - maximální nasazení, bezpodmínečné plnění úkolů v domluvených termínech, spolehlivost a…

Mzda: 65 000 - 75 000 Kč / měsíc

Asistent/ka administrativy, financí a fakturace

(Do zahrádek I 157/5, Praha-Zličín, 15521)

zpracování podkladů pro hlavní účetní práce s tabulkami, podklady pro report evidence smluv administrativa služebních cest (objednání hotelů, jízdenek) evidence a kontrola pohledávek příjem zboží od kurýra komunikace s obchodními zástupci a zbytkem pracovního týmu správa inventárních karet…

Servisní a aplikační technik (m/ž) - mzda až 55.000 Kč

(Dominikánské náměstí 656/2, Brno, 60200)

zprovoznění přístrojů a systémů u koncových zákazníků provádění pravidelné údržby, kalibrace a školení u zákazníků podpora prodeje na zákaznických dnech nebo veletrzích podpora interního servisu působnost v rámci zákazníků v ČR i SR nebo v sídle firmy dlouhodobé a stabilní zaměstnání …

Mzda: 50 000 - 55 000 Kč / měsíc

Fyzioterapeuta / fyzioterapeutku

(Na slupi 450, Praha, 12800)

odbornou způsobilost pro povolání fyzioterapeuta  dle zákona č. 96/2004 Sb.             vzdělání - SŠ,VOŠ,VŠ, specializovaná způsobilost  k výkonu povolání  výhodou , praxe v oboru vítána , vhodné i pro absolventy        aktivní a zodpovědný přístup  k práci        schopnost týmové…

Laborant/ka Oddělení biologických metod

(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)

Kontrola kvality laboratorních metod a jejich validace v souladu s příručkou kvality laboratoře Provádění náročných laboratorních prací za použití více speciálních přístrojů s různým programovým vybavením včetně pokročilé diagnostiky závad a jejich odstraňování v rozsahu doporučeném výrobcem a…

Administrativní pracovník/pracovnice v Oddělení vigilance

(Benešovská 2538/40, Praha 10, 101 00)

Podílení se na výkonu specializovaných činností v konkrétních případech v rozsahu působnosti správního úřadu s celostátní působností Komplexní zabezpečování převzetí a evidenci korespondence předané podatelnou, sekretariátem ředitele, ostatními odbornými útvary, e-mailem, DS a na základě…

Provádění posuzovací, konzultační a poradenské činnosti v oboru státní správy správního úřadu s celostátní působností Koordinace národní implementace výsledků evropských přehodnocení léčivých látek (pediatrického worksharingu, doporučení PRAC ke zhodnoceným signálům) Evidence vyhodnocení rizika…

Administrativa spojená s podáváním výzev k dostupnosti léčiv Vyhodnocování údajů o dostupnosti Vkládání údajů/výstupů do databází, zadávání dat ve spisové službě Athena Odpovídání na dotazy tazatelům

Mzda: 180 - 180 Kč / hodinu

Podílení se na tvorbě koncepce a celostátní koordinaci inspekční činnosti a dozoru nad vysoce specializovanými provozy v oblasti lidských tkání, buněk a tkáňového zařízení včetně mezinárodně organizovaných kontrol Pořizování protokolů z kontrol Účast na kontrolách vedených jiným inspektorem …

Činnosti spojené s posuzováním úplnosti registrační dokumentace předkládané s žádostmi o registraci léčivých přípravků evropskými i národními procedurami, posuzování právního základu žádostí a referenčních léčivých přípravků Činnosti spojené s posuzováním úplnosti registrační dokumentace…

zajišťování výkonu působnosti silničního správního úřadu pro silnice II. a III. třídy na území města Ostravy; zajišťování funkce odvolacího orgánu ve vztahu k městským obvodům; řešení stížností, podnětů a oznámení občanů; vykonávání státního dozoru v oborech dopravy.

Magistrát města Ostravy – vedoucí oddělení sociálních služeb

(Prokešovo náměstí 1803, Ostrava, 70200)

🔍 Odbor sociálních věcí a zdravotnictví Magistrátu města Ostravy hledá lídra se zkušenostmi v oblasti sociálních služeb. Společně realizujeme sociální politiku města, a proto hledáme inspirativní osobnost, která přinese nové myšlenky a povede tým se 13 členy k dosažení našich společných cílů. 🤝 👉…

Komunikace s klienty při nabízení leasingových, úvěrových a pojišťovacích služeb. Připravování smlouvy a potřebných dokladů. Spolupráce s poskytovateli služeb, jako jsou banky, pojišťovny, leasingové společnosti. Práce s finanční hotovostí. Poskytování administrativní podporu při prodeji vozidel.

1 2 3 4 5 6 7

Nechte si zasílat nejnovější nabídky práce odpovídající vašemu hledání

Ochrana osobních údajů