- systémová správa koncových zařízení s OS Windows,
- metodické usměrňování uživatelů, analýza provozních problémů a návrhů řešení se všemi účastníky, včetně komunikace a spolupráce s externími dodavateli,
- zálohování a obnova důležitých dat z koncových zařízení s OS Windows,
- konfigurace antivirového zabezpečení dat koncových zařízení s OS Windows,
- uživatelská podpora zaměstnanců v oblasti IT,
- organizace oprav výpočetní techniky a podkladů pro majetkovou inventarizaci,
- spolupráce a podpora na procesech správy software licencí.
Další vhodné znalosti:
- základní zkušenost s administrací MS Windows Server 2012 a vyšší,
- základní orientace v prostředí O365,
- znalost platných právních předpisů (GDPR, kybernetická bezpečnost, inf. Systémy veřejné správy),
- znalost antivirových systémů ESET, Symantec na úrovni správa Protection Suite Enterprise.