Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Customer service

referenční číslo: 16970 | aktuálnost: 18.09.2018

Advantage Consulting, s.r.o.

Jsi člověk komunikativní a umíš se rychle rozhodovat? Věříš, že spokojený zákazník je půlka úspěchu v podnikání? Domluvíš se anglicky bez problému? Jestli ano, čti dál.

Customer service

Náplň práce

  • Budeš spravovat portfolio zákazníků, denně s nimi komunikovat a pečovat o jejich potřeby.
  • Budeš řešit reklamace a odstávky jak s technickým oddělením, tak i se zákazníky.
  • Budeš se podílet na přípravě prodejní strategie a pak ji prezentovat dál.


Požadujeme

  • Nepotřebujeme toho mnoho, ale záleží nám na tom, abys mluvil/a plynně anglicky.
  • Abyses orientoval/a v Excelu na středně pokročilé úrovni.
  • Není pro nás důležité vzdělání (bereme SŠ, VOŠ, VŠ, ideálně elektro), ale důraz klademe na praxi a na schopnost komunikovat.


Nabízíme

  • Práci v mladém kolektivu, atmosféru rodinné, ale úspěšné zahraniční firmy.
  • Pružnou pracovní dobu, možnost Home Office, práci otevřenou mladým matkám.
  • Stravenky a 20 dní dovolené (za každý odpracovaný rok až 5 dní navíc).
  • Notebook a telefon k tomu.
  • A pracovat budeš v Chomutově.


Mzda: 35 000 - 45 000 Kč / měsíc

Region: Ústecký kraj

Obor: Řemesla, výroba, Služby, osobní služby, au-pair