Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Nabídka práce (2 315)

Provádění posuzovací, konzultační a poradenské činnosti v oboru státní správy správního úřadu s celostátní působností Koordinace národní implementace výsledků evropských přehodnocení léčivých látek (pediatrického worksharingu, doporučení PRAC ke zhodnoceným signálům) Evidence vyhodnocení rizika…

Aktivně řešit reklamace zákazníků i interní reklamace Podílet se na uvolňování nových výrobků do sériové výroby. Komunikovat se zákazníky a dodavateli, vést zákaznické návštěvy a audity. Koordinovat přejímky dílů externími společnostmi. Spolupracovat na otázkách kvality s výrobou, vývojem a…

Mzda: 40 000 - 50 000 Kč / měsíc

příprava dokumentace pro ústřední topení komunikace s odborníky poskytování poradenství v oblasti TZB zajištění projektové dokumentace komunikace napříč společností

Mzda: 50 000 - 65 000 Kč / měsíc

Máte zkušenosti se zajišťováním logistiky výrobků či materiálu? Umíte zorganizovat přepravu a domluvíte se i mírně anglicky? Máme pro vás velmi dobře zaplacenou pozici, se kterou se pojí také celá řada benefitů. Pošlete nám životopis. Zařizujete mezinárodní přepravu našich výrobků Jste v kontaktu…

Mzda: 40 000 - 50 000 Kč / měsíc

Pro výrobní společnost v blízkosti Plzně hledáme strategického nákupčího.Pokud máte zkušenosti z obdobné pozice a hledáte příležitost k dalšímu osobnímu i profesnímu rozvoji, neváhejte nám zaslat váš životopis. Nástup možný ihned. Nákup materiálu: Pro tvé kolegy z výroby budeš zajišťovat, aby měli…

Mzda: 50 000 - 65 000 Kč / měsíc

Pro našeho klienta, společnost, která je evropským lídrem v oblasti výroby a prodeje mraženého pečiva, margarínů a tuků, hledáme spolehlivého, zkušeného a energií nabitého kolegu na pozici Office Coordinator. Náplň práce: Organizace a správa kancelářských operací a procesů Objednávání…

Office manager

(Praha)

Pro našeho klienta, společnost, která se zaměřuje na poskytování služeb v oblasti finančního řízení a řízení finančních rizik, hledáme vhodné kandidáty na pozici OFFICE MANAGER. Náplň práce: Zajištění chodu kanceláře: přijímání telefonů, e-mailů a návštěv, správa databáze kontaktů, vedení…

Profil firmy: Naším klientem je stabilní výrobní společnost se zaměřením na dodávky pro gastronomii, v lokalitě Sázava/Ondřejov, ve Středních Čechách.   V rámci rozvoje společnosti hledáme novou, spolehlivou kolegyni / kolegu na pozici Asistent/ka účetní.   Rozsah práce je cca 15-20 hodin…

Mzda: 15 000 - 15 000 Kč

Profil firmy: Naším klientem je stabilní výrobní společnost se zaměřením na dodávky pro gastronomii, v lokalitě Sázava/Ondřejov, ve Středních Čechách.   V rámci rozvoje společnosti hledáme novou, spolehlivou kolegyni / kolegu na pozici Asistent/ka účetní.   Rozsah práce je cca 15-20 hodin…

Mzda: 15 000 - 15 000 Kč

Profil firmy: Naším klientem je stabilní výrobní společnost se zaměřením na dodávky pro gastronomii, v lokalitě Sázava/Ondřejov, ve Středních Čechách.   V rámci rozvoje společnosti hledáme novou, spolehlivou kolegyni / kolegu na pozici Asistent/ka účetní.   Rozsah práce je cca 15-20 hodin…

Mzda: 15 000 - 15 000 Kč

Grafik/čka s možností Home office

(Kanadská 775, Planá nad Lužnicí, 39111)

Hledáme Grafika/čku s možností Home office Náplň práce Tvorba designů produktů, firemních katalogů a akčních letáků Nabízíme Kreativní práci v mezinárodní firmě zabývající se papírenskými potřebami, dárkovinami a produkty na pečení, která své zboží expeduje po celém světě. Práci na živnostenský…

Mzda: 30 500 Kč / měsíc

Pro našeho klienta, společnost, která realizuje přenos vědeckých poznatků do běžného života, hledáme nového kolegu, či kolegyni na pozici Back Office Assistant. Náplň práce: Fakturace Tvorba podkladů pro účetní společnost a komunikace s ní Podpora manažera Reporting Administrativa spojená s HR …

Mzda: 40 000 - 60 000 Kč / měsíc

Do týmu klienta hledáme na pozici Office Specialist/Recepční. Tato pozice je vhodná pro někoho, kdo je organizovaný, samostatný a všestranný a baví ho administrativa a komunikace s lidmi. Přijímání návštěv na recepci Zásobování kanceláře Zajišťování kartiček pro zaměstnance Správa reklamních…

Office management - komplexní podpora oddělení: objednávání kancelářských potřeb, zajištění podpory německých výkupních poboček, evidence marketingového materiálu, rezervace zasedacích místností, zajišťování chodu kanceláře, spolupráce se správcem budovy na opravách v oddělení Administrativní…

Lokalita: Praha 1Pracovní doba: 9:00 - 18:00Plat: 35,000 - 40,000 CZK měsíčněJazyky: Mluvená čeština a angličtina Hledáme dynamického a organizovaného recepčního a office managera, který se připojí k našemu týmu v centru Prahy. Tato role je klíčová pro zajištění hladkého denního provozu a…

Jste rozeným organizátorem? Hledáme dynamickou a organizovanou Asistentku/Office Managerku, která se připojí k našemu oddělení inženýringů. Ideální kandidátka bude mít vynikající organizační schopnosti a schopnost efektivně řídit administrativní procesy. Hledáme jednotlivkyni se schopností…

Mzda: 35 000 - 45 000 Kč / měsíc

Office Manager/ka

(Jamská 2364/57, Žďár nad Sázavou, 59101)

Pozice: Office Manager/ka Popis pozice: Hledáme do týmu nového kolegu/kolegyni, který/á bude mít na starosti široké spektrum činností spojených s office managementem. Vaše práce bude zahrnovat přípravu podkladů pro účetnictví, evidenci skladových zásob, inventuru, statistiku, revize, fakturaci (FaV…

Mzda: 25 000 - 30 000 Kč / měsíc

Office management v rámci naší finanční divize - zajišťování vybavení, požadavků na ostatní. oddělení společnosti, řešení ad-hoc úkolů. Výkonná, organizační a administrativní podpora CFO. Překlady a tlumočení - přímý nadřízený je cizinec. Organizace interních a externích schůzek, telefonátů a…

Mzda: 35 000 - 50 000 Kč / měsíc

Denní komunikace se zákazníky Zadávání objednávek do systému Objednávání zboží u dodavatele Fakturace Správa agendy katalogů Komunikace s obchodním odd a skladem

Mzda: 25 000 - 33 000 Kč / měsíc

Obsluha recepce Vyřizování pošty, e-mailů a telefonátů Administrativní činnosti v oblasti HR a náborů Podpora managementu společnosti Organizování firemních akcí Objednávání kancelářských potřeb a občerstvení

Mzda: 30 000 - 35 000 Kč / měsíc

1 2 3 4 5 6 7 8 9 100

Nechte si zasílat nejnovější nabídky práce odpovídající vašemu hledání

Ochrana osobních údajů