Koordinátor objednávek
Náplň práce
Do stabilní společnosti, která se zabývá výrobou a prodejem domácích spotřebičů hledáme nového kolegu, který se bude starat o firemní zákazníky a obchodníky a nezbytnou administrativu. Pokud jste administrativní typ a komunikace v anglickém jazyce Vám nedělá problém, tak neváhejte a zašlete mi svůj životopis. Místo výkonu: Brno - střed
komunikace se zákazníky a obchodníky správa objednávek v SAP administrativní práce administrativní zajištění podkladů pro výběrové řízení komunikace s kolegy v kanceláři i z jiných zemí v regionu CEE koordinace logistiky a dopravy zboží k zákazníkovi
Požadujeme
angličtina na úrovni alespoň B2 (pro písemnou i mluvenou komunikaci) uživatelská znalost MS Office komunikační dovednosti, příjemné vystupování pečlivost a zodpovědnost práce na podobné pozici výhodou znalost systému SAP výhodou
Nabízíme
práce na hlavní pracovní poměr dovolená navíc stravenky flexibilní pracovní doma možnost home office
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Region: Jihomoravský kraj
Obor: Ostatní
Pracovní poměr: Plný úvazek