- administrativní podpora a správa kalendáře vedení společnosti
- komunikace s klienty, dodavateli, úřady
- správa smluvní dokumentace, příprava podkladů pro účetnictví
- materiální a organizační zajištění chodu kanceláře
Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.
referenční číslo: 618a93aa7b83ca0b9f00c164 | aktuálnost: 23.12.2021
Pro naši společnost hledáme novou kolegyni na pozici asistentky ředitele. Nástup 1-2/2022.
- administrativní podpora a správa kalendáře vedení společnosti
- komunikace s klienty, dodavateli, úřady
- správa smluvní dokumentace, příprava podkladů pro účetnictví
- materiální a organizační zajištění chodu kanceláře
- spolehlivost, pečlivost, organizační schopnosti
- perfektní znalost českého jazyka, znalost anglického jazyka vítána, ale není podmínkou
- ŘP sk. B
- trestní bezúhonnost
- různorodou práci ve stabilní české společnosti
- firemní stravování
V případě Vašeho zájmu prosím zašlete strukturovaný životopis na smidova@mikrotechna.cz.
Český |
Místo pracoviště: Barrandova 409, Praha 4, 143 00
Region: Praha
Obor: Administrativa
Profese: asistent/asistentka
Pracovní poměr: Plný úvazek
Délka prac poměru: Na dobu neurčitou
Smluvní vztah: Pracovní smlouva, Dohoda o provedení práce (DPP), Živnostenský list / OSVČ
Minimální požadované vzdělání: Maturita