Celní specialista
Náplň práce
- Vedení, zpracování, odeslání Intrastatu přijetí a odeslání přes InstantDesk v ČR
- Vedení ,zpracování, odeslání Intrastatu přijetí konsignačního skladu přes IDEP/CN8 v Dánsku
- Archivace dokladů – Intrastatu (ČR, Dánsko) a dalších podkladů v rámci log. skladu
- Ukončování tranzitu, vedení evidence
- Proclívání materiálu nakoupeného mimo EU do režimu Volného oběhu (e-Dovoz)
- Proclívání materiálu nakoupeného mimo EU do režimu PPCD (přepracování pod cel. dohledem)
- Proclívání materiálu z režimu PPCD do volného oběhu
- Vedení evidence odpisů materiálů v PPCD
- Komunikace s celními úřady, předávání výkazů a evidence dle vydaných rozhodnutí
- Kontrola platnosti certifikátů a rozhodnutí (ZJP, Tranzit, e-Dovoz, e-Vývoz, bankovní záruka…)
- Sledování: změny v celní legislativě, celních předpisů, nařízení
Vystavování prohlášení a vedení dodavatelských prohlášení, evidence, kontrola
Požadujeme
- SŠ, zaměření nejlépe ekonomické, podnikatelské, obchodní akademie
- 1-2 roky praxe výhodou – praxe v logistice, skladu, nákup, odbyt
- uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), znalost Navision výhodou
- aktivní znalost AJ podmínkou, ŘP sk. B
komunikativnost, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost
Nabízíme
- PP na dobu určitou
- Pružná pracovní doba
- zajímavou a zodpovědnou práci u mezinárodně orientované společnosti
- možnost seberealizace
- podporu personálního a odborného rozvoje zaměstnanců
- nástup možný ihned
firemní benefity (5 dní dovolené nad zák.rámec, jazykové kurzy, pružná pracovní doba, příspěvek na penzijní nebo životní připojištění, bonus za plnou docházku
Požadované jazykové znalosti
Místo pracoviště: Jičín,
Region: Královéhradecký kraj
Obor: Administrativa, Doprava, logistika, Ekonomika
Pracovní poměr: Plný úvazek
Délka prac poměru: Na dobu určitou
Minimální požadované vzdělání: Maturita