Nabídka práce (1 637)
Koordinátor/ka – implementace v Oddělení implementace a posuzování obalů a názvů
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
Provádění posuzovací, konzultační a poradenské činnosti v oboru státní správy správního úřadu s celostátní působností Koordinace národní implementace výsledků evropských přehodnocení léčivých látek (pediatrického worksharingu, doporučení PRAC ke zhodnoceným signálům) Evidence vyhodnocení rizika…
Pro našeho klienta, společnost specializující se na grantové poradenství, hledáme vhodné kandidáty na pozici Zpracovatel projektových žádostí – programové období EU 2021–2027. Náplň práce: Tvorba dotačních žádostí o finanční podporu z fondů EU v rámci tzv. investičních projektů Zejména…
Operativní nákupčí
(Lázně Bělohrad)
Pro našeho klienta, nadnárodní společnost, která se zaměřuje na výrobky pro péči o domácnost, hledáme vhodné kandidáty na pozici Operativní nákupčí. Hledáte uplatnění ve stabilní firmě? Chcete jistotu dlouhodobého zaměstnání? Kromě motivující mzdy a benefitů nabízíme i zajímavou práci, dobrý…
Mzda: 40 000 - 45 000 Kč / měsíc
Referent – energetik Odboru správy majetku a investic ÚMČ
(Libušská 35, Praha, 14200)
Odborné zabezpečení činnosti na úseku energetické koncepce MČ v rámci ustanovení zákona č. 131/2000 Sb. o hlavním městě Praze. Platová třída: 10 Více informací na: https://www.praha-libus.cz/volna-mista E-mail: ekonom@praha-libus.cz Výběrové řízení je prodlouženo do 20.5.2024.
Profil společnosti: Naším klientem je velice solidní a stabilní česká obchodní společnost, s pracovištěm v Praze 15 - Hostivaři, s dobrou dopravní dostupností ze stanice metra A, vlaku a městského okruhu, s možností parkování v místě. Náplň práce: - kombinace zákaznického servisu a nákupu pro…
Mzda: 50 000 - 50 000 Kč
Konzultace s klienty při uzavírání úvěrových a pojišťovacích služeb. Administrativní podpora prodeje vozidel. Příprava smluv a dokladů. Spolupráce s poskytovateli finančních služeb (banky, pojišťovny, úvěrové společnosti). Práce s finanční hotovostí.
Hledáte smysluplnou a dlouhodobou práci v administrativě a stačí Vám pracovat 4 hodiny denně? Baví Vás komunikace se zákazníky, Excel pro Vás není strašák a nevadí Vám sem tam vystavit i nějakou fakturu? Na všechny mé předchozí otázky odpovídáte „ano“? V takovém případě mám pro Vás skvělou nabídku…
Obsluha recepce Vyřizování pošty, e-mailů a telefonátů Administrativní činnosti v oblasti HR a náborů Podpora managementu společnosti Organizování firemních akcí Objednávání kancelářských potřeb a občerstvení
Mzda: 30 000 - 35 000 Kč / měsíc
Administrativní práce na oddělení Vedení personální agendy zaměstnanců oddělení Zpracování účetních dokladů a vedení podkladny Technicko-administrativní podpora projektů Práce v informačním systému
Mzda: 30 000 - 32 000 Kč / měsíc
Konzultace technického řešení Vytváření cenových nabídek Práce v interním systému Komunikace se zákazníky Možnost podílet se na marketingu firmy
Mzda: 30 000 - 40 000 Kč / měsíc
Denní komunikace emailovou a telefonickou formou se zákazníky v zahraničí Zodpovědnost za zpracování servisních požadavků Organizace dojezdu servisnímu technikovi Spolupráce s dalšími kolegy a odděleními
Mzda: 45 000 - 55 000 Kč / měsíc
Handling customer requests. Communication in German and English Participation in innovative projects. Working in an internal system.
Mzda: 40 000 - 50 000 Kč / měsíc
Handling customer requests Communication in German and English Participation in innovative projects Working in an internal system
Mzda: 44 000 - 53 000 Kč / měsíc
Poskytování telefonické podpory a služeb zákazníkům v NJ a AJ Poskytování informací a podpora zákazníků při řešení jejich požadavků Zaznamenávání komunikace s klienty do interního systému Spolupráce s ostatními týmy ke zlepšení služeb poskytovaných zákazníků
Mzda: 43 000 - 53 000 Kč / měsíc
Vyřizování požadavků zákazníků Komunikace v němčině a angličtině Účast na inovativních projektech Práce v interním systému
Mzda: 40 000 - 50 000 Kč / měsíc
Každodenní komunikace se zákazníky na pobočce v Českých Budějovicích Administrativa spojená se zakázkami Komunikace s dodavateli Spolupráce napříč různými úseky společnosti Zpracování technických požadavků
Mzda: 30 000 - 45 000 Kč / měsíc
Profil společnosti: Naším klientem je velice solidní a stabilní česká obchodní společnost, s pracovištěm v Praze 15 - Hostivaři, s dobrou dopravní dostupností ze stanice metra A, vlaku a městského okruhu, s možností parkování v místě. Náplň práce: - kombinace zákaznického servisu a nákupu pro…
Mzda: 50 000 - 50 000 Kč
Jsi nadšenec do cizích jazyků a baví tě komunikace s lidmi? Hledáme fajn kolegu nebo kolegyni na pozici Specialista zákaznického servisu s angličtinou a němčinou. Ideální kandidát má skvělé komunikační schopnosti, je empatický, trpělivý a rád pomáhá lidem. Tato pozice je zajímavá především díky…
Mzda: 45 000 - 55 000 Kč / měsíc
Láká Vás pozoruhodný svět účetnictví, kde byste chtěl/a uplatnit své dosavadní nabyté zkušenosti z tohoto oboru, které byste ještě navíc mohli zdokonalit? Pokud ano, tak hledáme právě Vás! Do stabilní společnosti hledáme šikovného a zkušeného jedince, který se v rámci své kariéry setkal s…
Mzda: 45 000 - 70 000 Kč / měsíc