Nabídka práce (1 635)
Koordinátor/ka – implementace v Oddělení implementace a posuzování obalů a názvů
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
Provádění posuzovací, konzultační a poradenské činnosti v oboru státní správy správního úřadu s celostátní působností Koordinace národní implementace výsledků evropských přehodnocení léčivých látek (pediatrického worksharingu, doporučení PRAC ke zhodnoceným signálům) Evidence vyhodnocení rizika…
Hledáte smysluplnou a dlouhodobou práci v administrativě a stačí Vám pracovat 4 hodiny denně? Baví Vás komunikace se zákazníky, Excel pro Vás není strašák a nevadí Vám sem tam vystavit i nějakou fakturu? Na všechny mé předchozí otázky odpovídáte „ano“? V takovém případě mám pro Vás skvělou nabídku…
Obsluha recepce Vyřizování pošty, e-mailů a telefonátů Administrativní činnosti v oblasti HR a náborů Podpora managementu společnosti Organizování firemních akcí Objednávání kancelářských potřeb a občerstvení
Mzda: 30 000 - 35 000 Kč / měsíc
Administrativní práce na oddělení Vedení personální agendy zaměstnanců oddělení Zpracování účetních dokladů a vedení podkladny Technicko-administrativní podpora projektů Práce v informačním systému
Mzda: 30 000 - 32 000 Kč / měsíc
Konzultace technického řešení Vytváření cenových nabídek Práce v interním systému Komunikace se zákazníky Možnost podílet se na marketingu firmy
Mzda: 30 000 - 40 000 Kč / měsíc
Denní komunikace emailovou a telefonickou formou se zákazníky v zahraničí Zodpovědnost za zpracování servisních požadavků Organizace dojezdu servisnímu technikovi Spolupráce s dalšími kolegy a odděleními
Mzda: 45 000 - 55 000 Kč / měsíc
Handling customer requests. Communication in German and English Participation in innovative projects. Working in an internal system.
Mzda: 40 000 - 50 000 Kč / měsíc
Handling customer requests Communication in German and English Participation in innovative projects Working in an internal system
Mzda: 44 000 - 53 000 Kč / měsíc
Poskytování telefonické podpory a služeb zákazníkům v NJ a AJ Poskytování informací a podpora zákazníků při řešení jejich požadavků Zaznamenávání komunikace s klienty do interního systému Spolupráce s ostatními týmy ke zlepšení služeb poskytovaných zákazníků
Mzda: 43 000 - 53 000 Kč / měsíc
Vyřizování požadavků zákazníků Komunikace v němčině a angličtině Účast na inovativních projektech Práce v interním systému
Mzda: 40 000 - 50 000 Kč / měsíc
Každodenní komunikace se zákazníky na pobočce v Českých Budějovicích Administrativa spojená se zakázkami Komunikace s dodavateli Spolupráce napříč různými úseky společnosti Zpracování technických požadavků
Mzda: 30 000 - 45 000 Kč / měsíc
Profil společnosti: Naším klientem je velice solidní a stabilní česká obchodní společnost, s pracovištěm v Praze 15 - Hostivaři, s dobrou dopravní dostupností ze stanice metra A, vlaku a městského okruhu, s možností parkování v místě. Náplň práce: - kombinace zákaznického servisu a nákupu pro…
Mzda: 50 000 - 50 000 Kč
Jsi nadšenec do cizích jazyků a baví tě komunikace s lidmi? Hledáme fajn kolegu nebo kolegyni na pozici Specialista zákaznického servisu s angličtinou a němčinou. Ideální kandidát má skvělé komunikační schopnosti, je empatický, trpělivý a rád pomáhá lidem. Tato pozice je zajímavá především díky…
Mzda: 45 000 - 55 000 Kč / měsíc
Láká Vás pozoruhodný svět účetnictví, kde byste chtěl/a uplatnit své dosavadní nabyté zkušenosti z tohoto oboru, které byste ještě navíc mohli zdokonalit? Pokud ano, tak hledáme právě Vás! Do stabilní společnosti hledáme šikovného a zkušeného jedince, který se v rámci své kariéry setkal s…
Mzda: 45 000 - 70 000 Kč / měsíc
Pro stabilní stavební společnost s dlouholetou historií, která se zabývá mostními, železničními, bytovými i pozemními stavbami, sídlící přímo v Plzni, hledáme kandidáty na pozici asistent/ka pro vedoucího projektu.Nástup možný ihned. Spolupráce na koordinaci stavby a jejím materiálovém zajištění …
Do týmu klienta hledáme na pozici Office Specialist/Recepční. Tato pozice je vhodná pro někoho, kdo je organizovaný, samostatný a všestranný a baví ho administrativa a komunikace s lidmi. Přijímání návštěv na recepci Zásobování kanceláře Zajišťování kartiček pro zaměstnance Správa reklamních…
Pro našeho klienta, Městský úřad Prahy 11, hledáme vhodné kandidáty na pozici Ekonom/ka pro Odbor správy majetku. Náplň práce: Výkon činností spojených s funkcí správce finančních prostředků rozpočtu a vedlejší hospodářské činnosti Odboru správy majetku Kontrola dodržování hospodárnosti a…
Mzda: 30 000 - 50 000 Kč / měsíc
Pro našeho klienta, společnost specializující se na grantové poradenství, hledáme vhodné kandidáty na pozici Zpracovatel projektových žádostí – programové období EU 2021–2027. Náplň práce: Tvorba dotačních žádostí o finanční podporu z fondů EU v rámci tzv. investičních projektů Zejména…
Profil firmy: Naším klientem je stabilní výrobní společnost se zaměřením na dodávky pro gastronomii, v lokalitě Sázava/Ondřejov, ve Středních Čechách. V rámci rozvoje společnosti hledáme novou, spolehlivou kolegyni / kolegu na pozici Asistent/ka účetní. Rozsah práce je cca 15-20 hodin…
Mzda: 15 000 - 15 000 Kč