Hledáme týmově orientovanou bezkonfliktní osobnost, s velmi dobrými komunikačními a organizačními schopnostmi, se schopností vstřícného jednání a samostatného rozhodování.
Náplň práce:
zodpovědnost za:
• za kompletní a bezproblémové zajištění chodu a denní provoz kanceláří
• firemní administrativní procesy
• zajišťování a objednávání kancelářských potřeb
• zajištění běžného spotřebního materiálu pro kanceláře
• zajišťování občerstvení
• organizace společenských akcí
administrativní činnost
• obecná podpora zahraničních a tuzemských manažerů společnosti
• zajišťování letenek, hotelů, taxi, kurýrních služeb
• kompletace a kontrola cestovních příkazů a souvisejících dokladů
• zpracování prvotních podkladů pro účetní firmu
• samostatné vykonávání odborných administrativních činnosti
• zpracování a správa příchozí a odchozí pošty
• příprava podkladů pro jednání vedení společnosti
• spolupráce na přípravě materiálů a prezentací
• překladatelská činnost: tvorba překladů ČJ/AJ, AJ/ČJ
• denní komunikace v AJ, spolupráce s dalšími útvary ve společnosti
• sjednávání schůzek a vedení diáře
• reporting vedení společnosti
Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.