Baví vás cestování? Rádi komunikujete a chcete se pohybovat v oblasti cestovního ruchu? Láka vás prodej a chcete pomáhat s výběrem dovolené? Jestli ano tak neváhejte a přidejte se k nám! Hledáme proaktivní, pečlivé a hlavně správné parťáky do našeho přátelského týmu. Buďte součástí moderní online cestovní agentury, která poskytuje zájezdy od prověřených cestovních kanceláří.
Vaše náplň práce bude:
• Komunikace se zájemci o zájezdy z TravelPortal.cz
• Prodej zájezdů a poradenství pro volající klienty
• Zajištění co nejlepší péče při koupi zájezdů
• Komunikace s cestovními kancelářemi
• Poskytování informací a poradenství v oblasti cestovního ruchu
• Administrativní podpora prodeje a realizace rezervací v systému
• Administrace cestovních smluv
Naše požadavky jsou:
• SŠ/VŠ vzdělání
• Schopnost porozumět zákazníkům a jejich potřebám
• Znalost práce na PC (MS Office) a schopnost učit se nové programy
• Velmi dobré komunikační dovednosti a písemný projev
• Schopnost řešit problémy (rychle, empaticky a samostatně)
• Zkušenost z cestovní agentury velkou výhodou
• Pohodového a přátelského kolegu/kolegyni do našeho týmu
Co vám nabízíme:
• Pracovní pozici v mladém a přátelském týmu
• Zázemí moderní společnosti se sídlem v pražském Karlíně
• Dohodu o pracovní činnosti (do 31.10.2016) s možností přesunu na HPP
• V případě oboustranné spokojenosti možno prodloužit, příp. přejít na HPP
• Odměňování dle počtu odpracovaných hodin + atraktivní bonusový systém
• Nástup požadujeme ihned
V případě zájmu zašlete životopis na email kariera@travelportal.cz a do předmětu zprávy napište: Zájem o pracovní pozici Help Desk Administrator (prodej zájezdů).
Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.