Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Nabídka práce (1 770)

Provádění posuzovací, konzultační a poradenské činnosti v oboru státní správy správního úřadu s celostátní působností Koordinace národní implementace výsledků evropských přehodnocení léčivých látek (pediatrického worksharingu, doporučení PRAC ke zhodnoceným signálům) Evidence vyhodnocení rizika…

Administrace objednávek Příprava podkladů pro fakturaci Řešení termínů dodání zboží, změn Péče o zákazníky Práce v MS Office, hlavně v Excelu Spolupráce napříč odd.

Mzda: 43 000 - 48 000 Kč / měsíc

Profil společnosti: Naším klientem je velice solidní a stabilní česká obchodní společnost, s pracovištěm v Praze 15 - Hostivaři, s dobrou dopravní dostupností ze stanice metra A, vlaku a městského okruhu, s možností parkování v místě.   Náplň práce: - kombinace zákaznického servisu a nákupu pro…

Mzda: 50 000 - 50 000 Kč

Naším klientem je pekárna tradičního českého pečiva s dlouholetou tradicí v Sázavě, ve Středních Čechách. Aktuálně hledá do svého týmu spolehlivou posilu na pozici: SPECIALISTA / SPECIALISTKA NÁKUPU A LOGISTIKY.   Co budete mít na starosti? - objednávky ingrediencí a spotřebního materiálu pro…

Profil společnosti: Pro našeho klienta, významnou a dynamickou obchodní společnost, hledáme vhodné kandidáty/ky do rozšiřujícího se týmu, na pozici Referent / Junior specialista.   Náplň práce: - zajišťování administrativní agendy v oddělení nákupu energií - analytická činnost, reporting,…

Naším klientem je americká pekárna a tortilleria s dlouholetou tradicí, která dodává své produkty po celé Evropě. Aktuálně hledáme do týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista/ka zákaznického servisu a nákupu.    Co budete mít na starosti? - příjem zákaznických objednávek - fakturaci -…

Společnost s 30letou zkušeností v oblasti investování do nemovitostí, která má za sebou desítky úspěšně dokončených developerských projektů, hledá do svého skvělého týmu parťáka/parťačku, který bude vyřizovat požadavky od našich stávajících českých investorů, obchodníků i klientů, a bude zajišťovat…

Profil společnosti: Pro našeho klienta, významnou a dynamickou obchodní společnost, hledáme vhodné kandidáty/ky do rozšiřujícího se týmu, na pozici Referent / Junior specialista.   Náplň práce: - zajišťování administrativní agendy v oddělení nákupu energií - analytická činnost, reporting,…

Asistentka – administrativní výpomoc

(Úřad městského obvodu Pardubice I, U Divadla 828, Pardubice, 530 02)

administrativní činnosti spojené s činností starosty a tajemnice vedení spisové služby svěřeného úseku příprava materiálů pro jednání orgánů obce obslužné a servisní práce apod.

Naším klientem je pekárna tradičního českého pečiva s dlouholetou tradicí v Sázavě, ve Středních Čechách. Aktuálně hledá do svého týmu spolehlivou posilu na pozici: SPECIALISTA / SPECIALISTKA NÁKUPU A LOGISTIKY.   Co budete mít na starosti? - objednávky ingrediencí a spotřebního materiálu pro…

Profil společnosti: Naším klientem je velice solidní a stabilní česká obchodní společnost, s pracovištěm v Praze 15 - Hostivaři, s dobrou dopravní dostupností ze stanice metra A, vlaku a městského okruhu, s možností parkování v místě.   Náplň práce: - kombinace zákaznického servisu a nákupu pro…

Mzda: 50 000 - 50 000 Kč

Naším klientem je americká pekárna a tortilleria s dlouholetou tradicí, která dodává své produkty po celé Evropě. Aktuálně hledáme do týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista/ka zákaznického servisu a nákupu.    Co budete mít na starosti? - příjem zákaznických objednávek - fakturaci -…

Činnosti spojené s posuzováním úplnosti registrační dokumentace předkládané s žádostmi o registraci léčivých přípravků evropskými i národními procedurami, posuzování právního základu žádostí a referenčních léčivých přípravků Činnosti spojené s posuzováním úplnosti registrační dokumentace…

Konzultace technického řešení Vytváření cenových nabídek Práce v interním systému Komunikace se zákazníky Možnost podílet se na marketingu firmy

Mzda: 30 000 - 40 000 Kč / měsíc

Administrativní práce na oddělení Vedení personální agendy zaměstnanců oddělení Zpracování účetních dokladů a vedení podkladny Technicko-administrativní podpora projektů Práce v informačním systému

Mzda: 30 000 - 32 000 Kč / měsíc

Denní komunikace se zákazníky Zadávání objednávek do systému Objednávání zboží u dodavatele Fakturace Správa agendy katalogů Komunikace s obchodním odd a skladem

Mzda: 25 000 - 33 000 Kč / měsíc

Denní komunikace se zákazníky Zadávání objednávek do systému Objednávání zboží u dodavatele Fakturace Správa agendy katalogů Komunikace s obchodním odd a skladem

Mzda: 25 000 - 30 000 Kč / měsíc

Organizace diáře CEO Starost o osobní a pracovní agendu Spolupráce v oblasti marketingu a obchodu, příprava podkladů a materiálů, komunikace s obchodními partnery, vytváření a vyřizování obchodní korespondence, včetně správy osobní agendy apod. Komunikace s jednotlivými zahraniční partnery,…

Mzda: 35 000 - 50 000 Kč / měsíc

Zajištění plynulého chodu recepce, zajištění chodu skladu BOZP Uvítání hostů a návštěv, komunikace s dodavateli Přepojování telefonních hovorů, firemní pošta Úzká spolupráce s personálním oddělením a kolegy z ostatních oddělení, asistence při zařizování služebních cest Doplňkové práce…

Hledáme nové kolegy a kolegyně na úklid prodejny v Praze – Velká Chuchle

1 2 3 4 5 6 7 8 9 89

Nechte si zasílat nejnovější nabídky práce odpovídající vašemu hledání

Ochrana osobních údajů