Nabídka práce (1 731)
Konzultace technického řešení Vytváření cenových nabídek Práce v interním systému Komunikace se zákazníky Možnost podílet se na marketingu firmy
Mzda: 30 000 - 40 000 Kč / měsíc
Administrativní práce na oddělení Vedení personální agendy zaměstnanců oddělení Zpracování účetních dokladů a vedení podkladny Technicko-administrativní podpora projektů Práce v informačním systému
Mzda: 30 000 - 32 000 Kč / měsíc
Každodenní komunikace se zákazníky na pobočce v Českých Budějovicích Administrativa spojená se zakázkami Komunikace s dodavateli Spolupráce napříč různými úseky společnosti Zpracování technických požadavků
Mzda: 30 000 - 45 000 Kč / měsíc
Obsluha recepce Vyřizování pošty, e-mailů a telefonátů Administrativní činnosti v oblasti HR a náborů Podpora managementu společnosti Organizování firemních akcí Objednávání kancelářských potřeb a občerstvení
Mzda: 30 000 - 35 000 Kč / měsíc
Zajištění plynulého chodu recepce, zajištění chodu skladu BOZP Uvítání hostů a návštěv, komunikace s dodavateli Přepojování telefonních hovorů, firemní pošta Úzká spolupráce s personálním oddělením a kolegy z ostatních oddělení, asistence při zařizování služebních cest Doplňkové práce…
Zpracování požadavků od zákazníků Komunikace s přepravci v rámci expedice zboží Evidence změn v interním systému dle požadavků zákazníka Hodnocení zákaznické spokojenosti Zadávání smluv do systému Péče o zákaznickou agendu Správa dokumentů k expedici
Mzda: 40 000 - 45 000 Kč / měsíc
Handling customer requests. Communication in German and English Participation in innovative projects. Working in an internal system.
Mzda: 40 000 - 50 000 Kč / měsíc
Handling customer requests Communication in German and English Participation in innovative projects Working in an internal system
Mzda: 44 000 - 53 000 Kč / měsíc
Poskytování telefonické podpory a služeb zákazníkům v NJ a AJ Poskytování informací a podpora zákazníků při řešení jejich požadavků Zaznamenávání komunikace s klienty do interního systému Spolupráce s ostatními týmy ke zlepšení služeb poskytovaných zákazníků
Mzda: 43 000 - 53 000 Kč / měsíc
Vyřizování požadavků zákazníků Komunikace v němčině a angličtině Účast na inovativních projektech Práce v interním systému
Mzda: 40 000 - 50 000 Kč / měsíc
Profil společnosti: Naším klientem je velice solidní a stabilní česká obchodní společnost, s pracovištěm v Praze 15 - Hostivaři, s dobrou dopravní dostupností ze stanice metra A, vlaku a městského okruhu, s možností parkování v místě. Náplň práce: - kombinace zákaznického servisu a nákupu pro…
Mzda: 50 000 - 50 000 Kč
Naším klientem je pekárna tradičního českého pečiva s dlouholetou tradicí v Sázavě, ve Středních Čechách. Aktuálně hledá do svého týmu spolehlivou posilu na pozici: SPECIALISTA / SPECIALISTKA NÁKUPU A LOGISTIKY. Co budete mít na starosti? - objednávky ingrediencí a spotřebního materiálu pro…
Pro našeho klienta, společnost, která má dlouhodobé zkušenosti při správě farmaceutických a zdravotnických dat, hledáme vhodné kandidáty na pozici Registrátor/ka farmaceutických výrobků. Náplň práce: Evidence dat o lécích a léčivých výrobcích Práce s MS Office (především Excel) na základní…
Naším klientem je americká pekárna a tortilleria s dlouholetou tradicí, která dodává své produkty po celé Evropě. Aktuálně hledáme do týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista/ka zákaznického servisu a nákupu. Co budete mít na starosti? - příjem zákaznických objednávek - fakturaci -…
Asistentka – administrativní výpomoc
(Úřad městského obvodu Pardubice I, U Divadla 828, Pardubice, 530 02)
administrativní činnosti spojené s činností starosty a tajemnice vedení spisové služby svěřeného úseku příprava materiálů pro jednání orgánů obce obslužné a servisní práce apod.
Naším klientem je pekárna tradičního českého pečiva s dlouholetou tradicí v Sázavě, ve Středních Čechách. Aktuálně hledá do svého týmu spolehlivou posilu na pozici: SPECIALISTA / SPECIALISTKA NÁKUPU A LOGISTIKY. Co budete mít na starosti? - objednávky ingrediencí a spotřebního materiálu pro…
Profil společnosti: Naším klientem je velice solidní a stabilní česká obchodní společnost, s pracovištěm v Praze 15 - Hostivaři, s dobrou dopravní dostupností ze stanice metra A, vlaku a městského okruhu, s možností parkování v místě. Náplň práce: - kombinace zákaznického servisu a nákupu pro…
Mzda: 50 000 - 50 000 Kč
Naším klientem je americká pekárna a tortilleria s dlouholetou tradicí, která dodává své produkty po celé Evropě. Aktuálně hledáme do týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista/ka zákaznického servisu a nákupu. Co budete mít na starosti? - příjem zákaznických objednávek - fakturaci -…
Koordinátor/ka – implementace v Oddělení implementace a posuzování obalů a názvů
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
Provádění posuzovací, konzultační a poradenské činnosti v oboru státní správy správního úřadu s celostátní působností Koordinace národní implementace výsledků evropských přehodnocení léčivých látek (pediatrického worksharingu, doporučení PRAC ke zhodnoceným signálům) Evidence vyhodnocení rizika…
Posuzovatel/ka – validace žádostí k registraci léčivých přípravků
(Šrobárova 48, Praha 10, 100 41)
Činnosti spojené s posuzováním úplnosti registrační dokumentace předkládané s žádostmi o registraci léčivých přípravků evropskými i národními procedurami, posuzování právního základu žádostí a referenčních léčivých přípravků Činnosti spojené s posuzováním úplnosti registrační dokumentace…