Do moderního prostředí naší společnosti hledáme novou posilu na pozici recepční. Pokud Vás baví komunikace se zákazníky držíme místo právě Vám!
Recepční - Showroom - Praha (A11715)
Náplň práce
* Zajištění chodu recepce
* Komunikovat se zákazníky, pečovat o ně a být s nimi v kontaktu během jejich návštěvy na showroomu
* Podpora prodejního týmu
* Plánování schůzek
* Administrativní činnost –zakládání karet klientů, obsluha CRM systému
Požadujeme
* Příjemné a vstřícné vystupování k zákazníkům
* Ochotu pracovat na krátký/dlouhý týden, 12 h směny
* Zkušenost s prací na PC
* Komunikativnost
Nabízíme
* HPP se smlouvou na dobu neurčitou
* 15 dní v měsíci volno (krátký/dlouhý týden)
* Pracovní stabilitu a zázemí úspěšné mezinárodní firmy
* Přátelský kolektiv
* Možnost profesního růstu
* Firemní benefity – firemní školka, slevy na sport, kulturu, dovolenou, teambuildingové akce, zvýhodněné firemní tarify na telefon pro soukromé účely, nákup firemních produktů se slevou (auto, pojištění, financování vozu apod.)
Mzda: 32 000 - 37 000 Kč / měsíc
Místo pracoviště: Dopraváků 874 / 15, Praha 8, 184 00
Region: Praha
Obor: Administrativa, Gastronomie, pohostinství, cest. ruch, ubytování, Služby, osobní služby, au-pair
Profese: asistent/asistentka, recepční
Pracovní poměr: Plný úvazek
Délka prac poměru: Na dobu neurčitou
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Základní
Benefity: Dog-friendly office, Firemní školka, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Kafetérie, Mobilní telefon, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Vhodné pro: Absolventy, Studenty