Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.

Specialista/ka oddělení podpory

referenční číslo: 2000880803 | aktuálnost: 14.12.2025 2025-12-14T01:05:52+00:00 2025-12-14T01:05:52+00:00

PŘEDVÝBĚR.CZ a.s.

Specialista/ka oddělení podpory

Pro našeho klienta, stabilní a inovativní společnost působící ve finančně-poradenském sektoru, hledáme vhodné kandidáty na pozici Specialista/ka oddělení podpory.

Náplň práce:

  • Poskytování podpory finančním poradcům a interním kolegům prostřednictvím e-mailu, telefonu a chatu
  • Vysvětlování procesů, nástrojů a postupů tak, aby jim porozuměl i laik
  • Práce v interních systémech – dohledávání informací, ověřování dat, evidence a kontrola údajů
  • Testování nových funkcí, podílení se na návrzích zlepšení a optimalizaci procesů
  • Spoluvytváření znalostní databáze a interních návodů
  • Spolupráce s vývojáři a dalšími odděleními při implementaci změn
  • Aktivní zapojení do zlepšování zákaznické zkušenosti a efektivity interní podpory

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • Praxi minimálně 1 rok v zákaznické podpoře, administrativě, back office či finančních službách
  • Výbornou znalost českého jazyka slovem i písmem
  • Schopnost komunikovat srozumitelně, trpělivě a profesionálně
  • Dobrou orientaci v práci s více systémy najednou (CRM, helpdesk, Excel, Outlook apod.)
  • Základní dovednosti v MS Excel (práce s daty, filtrace, tabulky)
  • Analytické a logické myšlení, schopnost hledat řešení a dotahovat úkoly do konce
  • Samostatnost, spolehlivost a proaktivní přístup
  • Zkušenosti s CRM systémy (např. Daktela, Salesforce, Jira) či s testováním funkcionalit - výhodou

Co nabízíme:

  • Smysluplnou a pestrou práci, kde má vaše podpora přímý dopad na chod celé společnosti
  • Přátelský, stabilní a podporující tým – žádné callcentrum, žádné skripty
  • Moderní kanceláře v Praze (dog-friendly, terasa a zahrada)
  • Možnost občasné práce z domova
  • Lidské vedení a férový přístup – manažerka, která podporuje a dává prostor k růstu
  • 5 týdnů dovolené, Multisport kartu, firemní akce a podporu vzdělávání
  • Prostor pro kariérní posun na seniornější roli v rámci oddělení
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Bonusy a prémie dle výkonu
  • Notebook a moderní pracovní prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Příspěvek na volnočasové aktivity
  • Sick days a možnost delšího neplaceného volna
  • Profesní nebo osobní koučink
  • Místo výkonu práce: Praha – Vokovice

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

Místo pracoviště: Praha,

Region: Praha

Obor: Administrativa, Finance, pojišťovnictví, účetnictví, bankovnictví, Ostatní

Profese: pracovník back office, pracovník call centra

Pracovní poměr: Plný úvazek

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Maturita

Benefity: Bonusy/prémie, Notebook, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Dovolená 5 týdnů, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Zdravotní volno/sickday, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Možnost delšího neplaceného volna, Dog-friendly office