Náplň práce:
Hlavní náplní práce bude odstraňování poruch v rámci 1. stupně podpory a jejich následná analýza. Zodpovědnost za stanovení priorit hlášených poruch a za jejich rozdělování mezi další kolegy IT. Součástí práce bude také plánování a realizace školení, tvorba a aktualizace příslušné dokumentace, monitoring systému a jeho údržba. Jednoduše řečeno - pestrá práce v zajímavém oboru a neustálá kooperace s ostatními členy našeho týmu. Se začátkem Vám samozřejmě pomůžeme, ale později očekáváme samostatnost a schopnost dotahovat věci do konce.
Požadované znalosti a dovednosti:
- vzdělání v oboru IT
- víceleté pracovní zkušenosti v oblasti IT podpory/helpdesk
- znalosti prostředí Windows a sítí LAN/WAN/WLAN (Cisco)
- aktivní znalost anglického nebo německého jazyka
Zaměstnanecké výhody:
- měsíční bonus za 100% podíl na hospodářském výsledku ve výši 2000 Kč
- systém věrnostních odměn
- odměny dle životních jubileí
- odměnu za doporučení nového zaměstnance ve výši 10.000 Kč
- závodní stravování s příspěvkem zaměstnavatele
- 5 týdnů dovolené
- příspěvek na dojíždění
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek při narození dítěte
- zvýhodněný telefonní tarif
- zvýhodněné vedení účtu UnicreditBank
- další benefity v rámci motivačního programu zaměřeného na podporu zdraví, rodinné hodnoty a osobní rozvoj zaměstnanců
Kontakt: e-mailem, telefonicky PO - PÁ: 8:30-12:00 hod.
Směnný provoz: Jednosměnný provoz
IT specialista/specialistka / pracovník/pracovnice Helpdesku
převzato z nabídky úřadů práce | referenční číslo: 32208860768 | aktuálnost: 16.12.2025 2025-12-15T23:44:57+00:00
Zambelli - technik, spol. s r. o.
IT specialista/specialistka / pracovník/pracovnice Helpdesku
Upřesňující informace
Mzda: 40 000 - 60 000 Kč / měsíc
Místo pracoviště: Tovární 177, Český Krumlov, 38101
Region: Jihočeský kraj
Obor: IT - správa systémů a služby
Pracovní poměr: Plný úvazek
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Zambelli - technik, spol. s r. o.
Odpovědět na inzerát