Administrativní pracovník - 2 dny v týdnu / Olomouc
Náplň práce
Hledáme kandidáta/ku s nástup ihned pro operativní úkoly naší kanceláře. Jedná se o částečný úvazek - 2 dny v týdnu.
operativní podpora v provozní oblasti vedení evidence provozních agend komunikace s dodavateli (např. služeb IT, servis vozidel, vyřizování pojistných událostí) tisk a kompletace dokumentací
Požadujeme
minimálně SŠ předchozí pracovní zkušenost není podmínkou (vhodné i pro absolventy) praxe s operativnou kanceláře ocením uživatelská znalost Microsoft Office časová flexibilita, výborné komunikační dovednosti a příjemné a slušné vystupování řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
Nabízíme
stabilní čes. spol. s téměř 20 letou působností týden dovolené navíc stravenky pružnou pracovní dobu přátelský a příjemný kolektiv otevřených lidí, kteří ti dají podporu
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Mzda: 15 000 - 16 000 Kč / měsíc
Region: Olomoucký kraj
Obor: Administrativa
Pracovní poměr: Zkrácený úvazek