Nabídka práce (86)
zpracování finančních dat společnosti forecasting reporting finanční analýzy spolupráce na tvorbě rozpočtů
Mzda: 48 000 - 60 000 Kč / měsíc
vedení účetního týmu zodpovědnost za účetní operace za oddělení zpracování daní koordinace a zpracování měsíčních závěrek a uzávěrek kooperace na vedení mzdového účetnictví sledování změn v legislativě
Mzda: 48 000 - 55 000 Kč / měsíc
Návrh a vývoj procesů pro zlepšení efektivity a snížení nákladů Provádění analýzy procesů a identifikace oblastí pro zlepšení Monitorování výsledků a průběžné zlepšování procesů Vedení projektů zaměřených na vylepšení výrobních procesů FMEA Moderování Provádění interních auditů SAP…
Řízení oddělení controllingu Tvorba finančních plánů a výhledů Příprava rozpočtu a spolupráce na měsíčních uzávěrkách Finanční analýzy a statistické hodnocení Řízení nákladů a controlling investic Kontrola cenových kalkulací a dohled na skladovými položkami Vedení týmu
Mzda: 100 000 - 110 000 Kč / měsíc
správa pohledávek a závazků ledování likvidity řízení a správa kreditních limitů zákazníků zpracování finančních operací budgeting, forecasting kooperace s ostatními členy účetního, obchodního a Treasury oddělení
Pro naši poradensko-konzultační společnost hledáme pro rozšíření našeho týmu vhodné kandidáty a kandidátky pro externí, časově nenáročnou spolupráci, na pozici obchodníka / konzultanta. NEVYŽADUJEME mnoho Vašeho času - spolupráce Vám zabere vždy jen chvilku, třeba po Vaší pracovní době, z…
Naším klientem je americká pekárna a tortilleria s dlouholetou tradicí, která dodává své produkty po celé Evropě. Aktuálně hledáme do týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista/ka zákaznického servisu a nákupu. Co budete mít na starosti? - příjem zákaznických objednávek - fakturaci -…
Profil společnosti: Naším klientem je velice solidní a stabilní česká obchodní společnost, s pracovištěm v Praze 15 - Hostivaři, s dobrou dopravní dostupností ze stanice metra A, vlaku a městského okruhu, s možností parkování v místě. Náplň práce: - kombinace zákaznického servisu a nákupu pro…
Mzda: 50 000 - 50 000 Kč
Administrativní správce nemovitosti
(Horská 6, Trutnov, 541 01)
Administrativní agenda převážně v kanceláři v Trutnově, ale občas i v terénu Zajišťování pochůzek Komunikace s klienty i s dodavateli, ať už telefonická nebo písemná Evidence dokumentace Zajišťování toku informací od klientů k nám i od nás ke klientům, a průřezem všemi odděleními …
Mzda: 30 000 - 50 000 Kč / měsíc
Profil společnosti: Pro našeho klienta, významnou a dynamickou obchodní společnost, hledáme vhodné kandidáty/ky do rozšiřujícího se týmu, na pozici Referent / Junior specialista. Náplň práce: - zajišťování administrativní agendy v oddělení nákupu energií - analytická činnost, reporting,…
Kontrola účetních operací Vytváření a vedení účetní evidence Kontrola finančních podmínek ve smlouvách a analýza finančních výsledků Dohled nad proběhlými platbami Podílení se na tvorbě rozpočtu Průběžný reporting
Mzda: 45 000 - 65 000 Kč / měsíc
Analyzování a monitorování finančních dat Spolupráce na jednotlivých projektech Vyhodnocování spotřeby materiálu i nákladovosti, návrhy úsporných opatření Forecasty, rozpočty Pravidelný reporting Kooperace odd. napříč firmou i se zahraničními pobočkami
Mzda: 54 000 - 68 000 Kč / měsíc
Hodnocení a reporting finančního statusu projektu Příprava dat pro finanční plánování Podpora projektového manažera a spolupráce napříč firmou
Mzda: 53 000 - 63 000 Kč / měsíc
Kompletní zpracování účetnictví pro více firem Kontrola dokladů Komunikace s klienty Účtování pohledávek a závazků Práce s bankou a pokladnou Komunikace s úřady Tvorba účetních závěrek
Mzda: 40 000 - 48 000 Kč / měsíc
Reporting, analýzy, rozbory Kompletní vedení mzdové agendy a složek zaměstnanců Zpracování docházek a mezd (nemocenské, srážky) Roční závěrky, zúčtování daně, ELDP, mzdové listy Komunikace s úřady
Vedení účetnictví pro malé a střední firmy Účetní závěrky Podklady pro daňová přiznání Práce v programu Premier Komunikace s klienty
Mzda: 35 000 - 70 000 Kč / měsíc
Profil společnosti: Naším klientem je velice solidní a stabilní česká obchodní společnost, s pracovištěm v Praze 15 - Hostivaři, s dobrou dopravní dostupností ze stanice metra A, vlaku a městského okruhu, s možností parkování v místě. Náplň práce: - kombinace zákaznického servisu a nákupu pro…
Mzda: 50 000 - 50 000 Kč
Pro naši poradensko-konzultační společnost hledáme pro rozšíření našeho týmu vhodné kandidáty a kandidátky pro externí, časově nenáročnou spolupráci, na pozici obchodníka / konzultanta. NEVYŽADUJEME mnoho Vašeho času - spolupráce Vám zabere vždy jen chvilku, třeba po Vaší pracovní době, z…
Profil společnosti: Pro našeho klienta, významnou a dynamickou obchodní společnost, hledáme vhodné kandidáty/ky do rozšiřujícího se týmu, na pozici Referent / Junior specialista. Náplň práce: - zajišťování administrativní agendy v oddělení nákupu energií - analytická činnost, reporting,…