Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.

Asistent/ka účetní, ½ úvazek, home office

referenční číslo: 661786999e1d00a4fa038a83 | aktuálnost: 28.05.2024

MIKUPEX TRADE s.r.o.

Asistent/ka účetní, ½ úvazek, home office

Popis pozice

Profil firmy:

Naším klientem je stabilní výrobní společnost se zaměřením na dodávky pro gastronomii, v lokalitě Sázava/Ondřejov, ve Středních Čechách.

 

V rámci rozvoje společnosti hledáme novou, spolehlivou kolegyni / kolegu na pozici Asistent/ka účetní.

 

Rozsah práce je cca 15-20 hodin týdně, práci lze po zapracování vykonávat formou home-office.

 

Jedná se o dlouhodobou spolupráci na částečný úvazek. Hledáme vhodné kandidáty a kandidátky, kterým tato forma částečného úvazku bude dlouhodoběji vyhovovat.

 

Náplň práce:

- zadávání a evidence vystavených a přijatých faktur v SW POHODA

- evidence pokladních dokladů

- úhrady faktur z banky, výpomoc s fakturací

- každodenní komunikace s majitelem společnosti ohledně evidence a úhrady faktur

- běžná související administrativa, jednoduchý reporting

 

Uvítáme:

- min. SŠ vzdělání

- alespoň krátkou praxi na podobné pracovní pozici

- dlouhodobý zájem o částečný pracovní úvazek

- zodpovědnost, samostatnost, pečlivost a pracovitost      

aktivní znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel…)

- znalost účetního SW POHODA výhodou, ne podmínkou - rádi vše naučíme

- ochotu a chuť učit se

- ŘP sk. B + automobil (pouze pro vlastní dopravu po práce)

- nástup možný dle dohody s vybraným kandidátem / kandidátkou

 

Nabízíme:

- trvalý pracovní poměr na dobu neurčitou, na částečný pracovní úvazek

- zázemí úspěšné, stabilní a prosperující společnosti, v lokalitě Sázava/Ondřejov, ve Středních Čechách

- mzdové ohodnocení - cca až 15 000 Kč hrubého, za 15-20 hodin týdně

v případě zájmu lze práci po zapracování vykonávat formou home-office

- přátelský tým kolegů a nadřízených, možnost zajímavého osobního a profesního růstu

- nástup možný ihned, případně dle dohody

 

Pro posouzení Vaší dosavadní praxe je v tomto případě Váš životopis potřeba. Nezapomeňte ho tedy, prosíme, přiložit v rámci Vaší reakce na tuto pracovní nabídku. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).

 

Poučení o účelu zpracování osobních údajů (informační povinnost):

Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura MIKUPEX TRADE s.r.o., IČO 03472108, Česká republika, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům personální agentury a dále oprávněným zaměstnancům zaměstnavatele, pro kterého je daná pracovní pozice obsazována (více informací zde).

Mzda: 15 000 - 15 000 Kč

Region: Praha, Středočeský kraj

Obor: Administrativa, Ekonomika, Finance, pojišťovnictví, účetnictví, bankovnictví

Pracovní poměr: Zkrácený úvazek

Délka prac poměru: Na dobu neurčitou

Smluvní vztah: Pracovní smlouva

Minimální požadované vzdělání: Maturita

Benefity: Bonusy/prémie, Možnost občasné práce z domova, Vzdělávací kurzy, školení

Vhodné pro: Rodiče s dětmi