Účetní s AJ (H3791)
Náplň práce
• měsíční fyzická inventura pokladny
• účtování pokladny
• agenda týkající se režijních faktur
• konfirmace závazků
• závěrkové práce včetně pořízení interních dokladů
• příprava reportingových podkladů – oveheads report
• ad hoc analýza overheadů a ostatních nákladů
• kontrola zaúčtování režijních faktur na nákladová střediska
• kontrola podkladů pro platební styk – autorizace
Požadujeme
SŠ/VŠ ekonomického směru, 3 roky praxe v oboru, znalost podvojného účetnictví, znalost AJ (min. úroveň B2), uživatelská znalost MS Office; pečlivá, spolehlivá a zodpovědná osobnost
Nabízíme
práce v úspěšné nadnárodní společnosti, možnost osobního růstu, zázemí silné mezinárodní společnosti, zajímavé finanční ohodnocení (dle zkušeností v rozmezí 20 - 30tis. Kč) + další benefity, 5 týdnů dovolené
Požadované jazykové znalosti
Mzda: 20 000 - 30 000 Kč / měsíc
Místo pracoviště: Hradec Králové,
Region: Královéhradecký kraj
Obor: Ekonomika, Finance, pojišťovnictví, účetnictví, bankovnictví
Profese: finanční účetní, hlavní účetní, týmová účetní, účetní
Pracovní poměr: Plný úvazek
Délka prac poměru: Na dobu neurčitou
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Maturita
Benefity: Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení