Pro našeho klienta hledáme kandidáty, které baví komunikace s lidmi a motivuje je profesní růst a dobré finanční ohodnocení.
Požadujeme
- Ukončené SŠ/SOU vzdělání
- Trestní bezúhonnost
- Uživatelskou znalost PC
- Dobré vyjadřovací schopnosti
- Slušné vystupování
- Předchozí praxe v servisu a prodeji výhodou
- Cizí jazyk výhodou - ne podmínkou
- Dochvilnost a proklientský přístup
Náplň práce
- Komunikace se zájemci o služby po jejich registraci na našem webu
- Poskytování informací a supportu pro klienty
- Zpracování interních databází formou odchozích hovorů
- Kontakt s klienty převážně po telefonu, emailu a v sídle firmy
- Práce v teamu - spolupráce se zkušenými kolegy
- Profesní růst - prohlubování znalostí
- Administrativní činnost - reporting
Nabízíme
- Fixní plat 15.000,-Kč + provizní systém
- Práce na HPP
- Pracovní doba Po-Pá
- Zaškolení hrazené firmou
- Získání pracovních zkušeností i pro kandidáty bez praxe – možnost nastartování kariéry
- Širokou možnost osobního a profesního rozvoje – pozice s karierním růstem
- Zázemí a perspektivu mezinárodní společnosti se sídlem v Praze a Brně
- Nástup možný Ihned
Vaše strukturované životopisy zasílejte, prosím, pomocí odpovědního formuláře. Nezapomeňte uvést nejbližší termín nástupu, pobočku a telefonický kontakt na Vás (nejlépe mobil). Po Vaší reakci na tuto pracovní nabídku budete v krátkém čase kontaktováni pro sjednání osobní schůzky. Pokud bychom se Vám neozvali do 10 dnů, nepostoupili jste do užšího kola výběru. Vyrozumění o nezařazení do výběrového řízení nerozesíláme.
Tato pracovní pozice není aktivní. Prohlédněte si podobné nabídky práce.