Pro našeho klienta, společnost, která je součástí realitního holdingu, a která zastřešuje jedenáct specializovaných firem, hledáme vhodného kandidáta na pozici Asistentka společnosti.
Náplň práce:
pro společnost obecně:
- správa datových schránek
- přepojování telefonů (15 osob ve firmě)
- práce s dokumenty, kopírování
- správa hlavní emailové adresy
- drobné pochůzky
podpora účetní:
- přehled došlých faktur
- základní zadávání faktur do Heliosu (AP Ledger)
- roční přehled inventury majetku
Požadavky:
- základní znalost Heliosu (AP Ledger) vítána
- dobrá znalost MS Office
- výborná znalost českého jazyka
- pokročilá znalost anglického nebo německého jazyka - životopis v AJ nebo NJ jazyce
- komunikativní osobnost
- schopnost efektivní organizace práce
- zvládání stresových situací a přirozenou asertivitu
- řidičské oprávnění B
Nabídka:
- odpovídající mzdové ohodnocení
- stravenkový paušál v hodnotě 100 Kč (po zkušební době)
- v případě zodpovědné práce možnost 13-tého platu
- firemní teambuildingové akce
- občerstvení na pracovišti
- mobil i pro osobní použití
- sídlo v centru Prahy – Staré Město
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.