Pro našeho klienta, švédskou společnost s pracovními oděvy, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent-ka prodeje.
Tvá pracovní náplň:
- Telefonáty se stávajícími a potencionálními zákazníky
- Obsluha zákazníků na prodejně
- Kontrola skladových zásob a tvorba objednávek
- Zpracování faktur
- Starost o prodejnu
Co by ti nemělo chybět:
- Komunikační dovednosti při práci se zákazníky na vysoké úrovni
- Týmový duch
- Proaktivní přístup
- Organizační dovednosti
- Práce na PC (Outlook, Word, Excel)
- AJ výhodou
- Chuť učit se novým věcem
Co ti nabídneme:
- Mobilní telefon i pro soukromé účely
- Výběr pohodlného firemního oblečení
- 4 týdny dovolené, za každý rok 1 den navíc
- Kvartální a roční bonusy
- Místo pracoviště: Čestlice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.