Minimální vzdělání

Vhodné pro

Typ nabídky

Minimální mzda

rozbalit

Nabídka práce (1 719)

Rozšiřujeme tým o znalce, který má zkušenosti z oblasti logistiky. Domluvíte se Anglickým jazykem a přejete si pracovat v dynamické společnosti? ANO? Pak mi zašlete svůj životopis! denní komunikace se zákazníky - písemně i telefonicky příjem objednávek a plánování kapacit výroby v závislosti na…

Komunikace s klienty při nabízení úvěrových a pojišťovacích služeb.Příprava smluv a potřebných dokladů.Spolupráce s poskytovateli služeb, jako jsou banky a pojišťovny. Práce s finanční hotovostí. Poskytování administrativní podpory při prodeji vozidel.

Obsluha recepce Vyřizování pošty, e-mailů a telefonátů Administrativní činnosti v oblasti HR a náborů Podpora managementu společnosti Organizování firemních akcí Objednávání kancelářských potřeb a občerstvení

Mzda: 30 000 - 35 000 Kč / měsíc

Organizování školení pro firemní zákazníky (termíny, pozvánky, ... ) Komunikace se zákazníky a školiteli Vytváření cenových nabídek na školení Obstarávání občerstvení, péče o školící místnosti Tvorba certifikátů, prezenčních listin, ... Zasílání/vystavování faktur za školení Administrace…

Mzda: 42 000 - 45 000 Kč / měsíc

Pro našeho klienta, společnost obchodní společnost zabývající se pracovní módou a nabízející široký sortiment osobních ochranných pracovních pomůcek hledáme vhodné kandidáty na pozici Obchodní referent/ka. Náplň práce: Přijímaní a zpracování přijatých objednávek od zákazníků Zpracování agendy s…

Mzda: 35 000 - 40 000 Kč / měsíc

Naším klientem je pekárna tradičního českého pečiva s dlouholetou tradicí v Sázavě, ve Středních Čechách. Aktuálně hledá do svého týmu spolehlivou posilu na pozici: SPECIALISTA / SPECIALISTKA NÁKUPU A LOGISTIKY.   Co budete mít na starosti? - objednávky ingrediencí a spotřebního materiálu pro…

Hledáme šikovnou a motivovanou osobu na pozici asistent/ka. Tato pozice je vhodná pro absolventy, kteří chtějí získat cenné zkušenosti v dynamickém prostředí. Administrativní podpora Příprava a úprava právních dokumentů a korespondence Organizace a správa kalendářů, schůzek a cestovních plánů…

Naším klientem je americká pekárna a tortilleria s dlouholetou tradicí, která dodává své produkty po celé Evropě. Aktuálně hledáme do týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista/ka zákaznického servisu a nákupu.    Co budete mít na starosti? - příjem zákaznických objednávek - fakturaci -…

Profil společnosti: Naším klientem je velice solidní a stabilní česká obchodní společnost, s pracovištěm v Praze 15 - Hostivaři, s dobrou dopravní dostupností ze stanice metra A, vlaku a městského okruhu, s možností parkování v místě.   Náplň práce: - kombinace zákaznického servisu a nákupu pro…

Mzda: 50 000 - 50 000 Kč

Pro našeho klienta, Úřad městské části Prahy 10, hledáme vhodného kandidáta na pozici Referent odboru dopravy – dopravní přestupky (ideálně s právním vzděláním) Náplň práce: komplexní činnost při výkonu agendy vyřizování dopravních přestupků spáchaných na území MČ Praha 10 v přenesené působnosti…

Mzda: 30 000 - 50 000 Kč / měsíc

Konzultace technického řešení Vytváření cenových nabídek Práce v interním systému Komunikace se zákazníky Možnost podílet se na marketingu firmy

Mzda: 30 000 - 40 000 Kč / měsíc

Administrativní práce na oddělení Vedení personální agendy zaměstnanců oddělení Zpracování účetních dokladů a vedení podkladny Technicko-administrativní podpora projektů Práce v informačním systému

Mzda: 30 000 - 32 000 Kč / měsíc

Každodenní komunikace se zákazníky na pobočce v Českých Budějovicích Administrativa spojená se zakázkami Komunikace s dodavateli Spolupráce napříč různými úseky společnosti Zpracování technických požadavků

Mzda: 30 000 - 45 000 Kč / měsíc

Zajištění plynulého chodu recepce, zajištění chodu skladu BOZP Uvítání hostů a návštěv, komunikace s dodavateli Přepojování telefonních hovorů, firemní pošta Úzká spolupráce s personálním oddělením a kolegy z ostatních oddělení, asistence při zařizování služebních cest Doplňkové práce…

Zpracování požadavků od zákazníků Komunikace s přepravci v rámci expedice zboží Evidence změn v interním systému dle požadavků zákazníka Hodnocení zákaznické spokojenosti Zadávání smluv do systému Péče o zákaznickou agendu Správa dokumentů k expedici

Mzda: 40 000 - 45 000 Kč / měsíc

Handling customer requests. Communication in German and English Participation in innovative projects. Working in an internal system.

Mzda: 40 000 - 50 000 Kč / měsíc

Handling customer requests Communication in German and English Participation in innovative projects Working in an internal system

Mzda: 44 000 - 53 000 Kč / měsíc

Poskytování telefonické podpory a služeb zákazníkům v NJ a AJ Poskytování informací a podpora zákazníků při řešení jejich požadavků Zaznamenávání komunikace s klienty do interního systému Spolupráce s ostatními týmy ke zlepšení služeb poskytovaných zákazníků

Mzda: 43 000 - 53 000 Kč / měsíc

Vyřizování požadavků zákazníků Komunikace v němčině a angličtině Účast na inovativních projektech Práce v interním systému

Mzda: 40 000 - 50 000 Kč / měsíc

Profil společnosti: Naším klientem je velice solidní a stabilní česká obchodní společnost, s pracovištěm v Praze 15 - Hostivaři, s dobrou dopravní dostupností ze stanice metra A, vlaku a městského okruhu, s možností parkování v místě.   Náplň práce: - kombinace zákaznického servisu a nákupu pro…

Mzda: 50 000 - 50 000 Kč

1 2 3 4 5 6 7 8 9 86

Nechte si zasílat nejnovější nabídky práce odpovídající vašemu hledání

Ochrana osobních údajů