IT podpora pro interní zákazníky
Náplň práce
Do přátelského kolektivu našeho klienta, který obchoduje s domácím zbožím, hledáme kandidáty na pozici IT podpory. Vaším úkolem bude poskytnout technickou podporu interním zákazníků a sbírat a komunikovat dál jejich požadavky na rozvoj IT ve firmě. Spolupracovat budete s vývojovým týmem, externími dodavateli i zaměstnanci v dalších odděleních firmy.
Poskytování rychlé podpory a pomoci při odstraňování problémů uživatelům po telefonu, emailu nebo přes HelpDesk Sběr a komunikace požadavků klientů externím dodavatelům Úzká spolupráce s IT týmem i externími dodavately Tvorba a údržba dokumentace Konfigurace systémů jako např. ERP a WMS
Požadujeme
Komunikační a analytické schopnosti Znalost práce s operačními systémy Windows, Mac a Linux. Předchozí zkušenost s HelpDesk nebo technickou podporou Plynulá čeština a angličtina alespoň základní úrovni (ke čtení technické dokumentace)
Nabízíme
25 dní dovolené, sick days Příspěvek na stravování Částečný home office Telefon, notebook. Zaměstnanecká sleva na zboží Bezplatné parkování u vchodu do firmy Příležitost k dalšímu vzdělávání a kariernímu růstu
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Region: Královéhradecký kraj
Obor: IT - vývoj aplikací a systémů
Pracovní poměr: Plný úvazek