Místo výkonu práce: Karlovarský kraj !!! Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h x 22:00-6:00 h. Náplň práce: jednoduché logistické aktivity i příprava zboží, naskladnění, zasílání reportů chybovosti z jednotlivých oddělení, kontrola plusových a mínusových pohybů v systému i ve skladu, vyřizování e-mailů s různými požadavky, evidence a dohled nad aktivní inventurou, meziprocesní kontrola, řešení záměn artiklů a štítků, případně další blíže nespecifikované expections nespadající do žádné výše zmíněné kategorie. Požadujeme: nutná základní znalost českého jazyka, komunikativní znalost AJ, nutná znalost práce na PC. Nabízíme: stravenky v hodnotě á 90,- Kč plně hrazené, dovolená navíc (25 dnů dovolené). Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem - místo a čas následné osobní schůzky dle předchozí telefonické či e-mailové domluvy !!!
Směnný provoz: Třísměnný provoz
Poznámka k jazykovým znalostem: komunikativní znalost AJ
nutná základní znalost českého jazyka
Inventory Control Clerk
převzato z nabídky úřadů práce | referenční číslo: 29201580729 | aktuálnost: 01.11.2024
DHL Solutions k.s.
Inventory Control Clerk
Upřesňující informace
Požadujeme
Práce s PC nutná znalost práce na PCPHP_EOL
Požadované jazykové znalosti
Anglický | |
Český |
Mzda: 37 500 Kč / měsíc
Místo pracoviště: Cheb, 35002
Region: Karlovarský kraj
Obor: Administrativa
Pracovní poměr: Plný úvazek
Smluvní vztah: Pracovní smlouva
Minimální požadované vzdělání: Základní
Vhodné pro: Cizince
DHL Solutions k.s.