Administrativa - zpracování objednávek a faktur
Náplň práce
Rodinná firma, která je již přes 20 let předním dodavatelem techniky a komponent pro průmyslovou a domovní automatizaci, hledá Administrativní/ho pracovnici/níka! Jste pečlivý/á, dochvilný/á a komunikace v anglickém jazyce vám nedělá problém? Pak je tato pozice přímo pro Vás.
Objednávat zboží od dodavatelů a následně jej uskladňovat Zpracovávat objednávky, vystavovat dodací listy a faktury Komunikovat se zákazníky a zahraničními dodavateli (email/telefon) Řešit možné reklamace Administrativní činnosti a příležitostná flexibilita spojené s rolí (zajít někam něco vyřídit, zajistit podklady apod.)
Požadujeme
Domluvíte se česky a také anglicky – komunikace v rámci společnosti či se zákazníky/dodavateli Znáte a umíte pracovat v MS Office Máte zkušenost s fakturací a objednávkami Máte organizační schopnosti a dokážete samostatně plnit úkoly
Nabízíme
Týden dovolené navíc Kurz anglického jazyka v rámci společnosti Fitness ve firmě Příspěvek na stravování Občerstvení na pracovišti Odměňování dle obchodních výsledků firmy, věrnostní programy Smlouvu na hlavní pracovní poměr Firemní sportovní a kulturní akce
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Region: Jihomoravský kraj
Obor: Obchod, prodej, nákup
Pracovní poměr: Plný úvazek