Profil klienta:
Pro našeho váženého klienta, zavedenou a úspěšnou účetní společnost na Praze 4 hledáme, v rámci aktivního rozšiřování stávajícího týmu, nové kolegy / kolegyně na pracovní místa mzdových účetních.
Kromě velmi atraktivní polohy kanceláře v docházkové vzdálenosti od metra C na Praze 4 můžeme nabídnout i velmi dobrý pracovní tým kolegů, slušné mzdové ohodnocení a velmi zajímavé a atraktivní benefity.
Popis práce:
- zpracování komplexní mzdové agendy pro klienty
- zadávání a zpracování dat (přihlášky, odhlášky, změny a další korespondence s úřady)
- vedení personální a mzdové administrativy klientů dle pokynů vedoucího pracovníka
- příprava podkladů pro kontroly na úřadech, případná účast při kontrolách
- roční zúčtování daně a vyúčtování daně z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti pro klienty.
- zpracování operativní agendy klientů, reporting nadřízeným
- aktivní spolupráce s vedoucí mzdové účtárny a s daňovým poradcem firmy
- práce ve mzdovém SW OKmzdy a programech MS Excel a Word
Tato pracovní pozice je tak velmi vhodná pro mzdové účetní s praxí z účetních firem, pro které je tato nabídka zajímavá jak mzdovým ohodnocením, tak zajímavými benefity ve firmě a celkovým přístupem.
Stejně tak je nabídka vhodná i pro zkušené mzdové účetní z větších firem, pro velmi výrazné profesní rozšíření jejich odborné zkušenosti, a možnost řešit odbornou problematiku s novými kolegy a odborníky.
Profil optimálního kandidáta/kandidátky:
- SŠ vzdělání s maturitou
- aktivní praxe se zpracováním kompletní agendy mzdového účetnictví
- dobrá znalost českých mzdových předpisů
- zájem o mzdovou problematiku a proklientský přístup
- aktivní znalost práce na PC - MS Office - Word, Excel
- znalost SW OK Mzdy velkou výhodou
- samostatnost, spolehlivost a aktivní přístup k práci
- zodpovědnost, preciznost, flexibilita
- schopnost samostatné práce i práce v týmu
Zajímavým uchazečům rádi nabídneme:
- zajímavou práci pro úspěšnou českou společnost se sídlem na Praze 4
- hlavní pracovní poměr na dobu NEURČITOU
- příjemné, atraktivní a moderní pracovní prostředí (docházková vzdálenost od Metra C - Pankrác)
- zajímavou a samostatnou práci ve velmi dobrém týmu přátelských kolegů
- další profesní vzdělávání + aktivní podporu interního daňového oddělení
- možnost osobního i profesního rozvoje
- nástupní mzdu cca 38 - 40 000 Kč (dle praxe a zkušeností), s růstem po zapracování
- 5 týdnů dovolené, stravenky, možnost pružné pracovní doby a volných pátků dle interních pravidel, odměny
- pružnou pracovní dobu (s příchodem do 9:00)
- možnost nástupu IHNED, či dle dohody
Váš životopis v češtině, prosím, zasílejte kliknutím na odpovědní tlačítko u inzerátu. Prosíme rovněž o uvedení telefonického spojení na Vás (mobil).
Poučení o účelu zpracování osobních údajů (informační povinnost):
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude personální agentura MIKUPEX TRADE s.r.o., IČO 03472108, Česká republika, jakožto správce, zpracovávat Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Osobní údaje budou zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům personální agentury a dále oprávněným zaměstnancům zaměstnavatele, pro kterého je daná pracovní pozice obsazována (více informací zde).