Obchodní referent | Zpracování faktur a objednávek
Náplň práce
Brněnská rodinná firma, která je již přes 20 let předním a výhradním dodavatelem techniky a komponent pro průmyslovou a domovní automatizaci, hledá dalšího člena do týmu na pozici Obchodního referenta! Jako obchodní referent bude zajišťovat objednávky, zpracovávat faktury a komunikovat s klienty i dodavateli, a to také v anglickém jazyce!
Zpracovávat faktury Objednávat zboží od dodavatelů a zajišťovat jeho následné uskladnění či převoz Komunikovat se zákazníky a zahraničními dodavateli (emailem i telefonicky) Řešit případné reklamace Zajišťovat administartivní činnosti spojené s rolí
Požadujeme
Komunikace v anglickém jazyce pro Vás není problém (komunikace s klienty/dodavateli) Máte předešlé zkušenosti na obdobné pozici Máte zkušenost s vypracováním faktur a objednávkami Orientujete se v MS Office
Nabízíme
Týden dovolené navíc Kurz anglického jazyka v rámci společnosti Fitness ve firmě Příspěvek na stravování Občerstvení na pracovišti Odměňování dle obchodních výsledků firmy, věrnostní programy Smlouvu na HPP Firemní sportovní a kulturní akce
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Region: Jihomoravský kraj
Obor: Obchod, prodej, nákup
Pracovní poměr: Plný úvazek