Community Manager moderních kancelářských prostor
Náplň práce
Pro našeho mezinárodního klienta, poskytovatele moderních kancelářských prostor, hledáme komunikativního a organizačně schopného člověka, který se postará o bezproblémový chod jedné z pražských poboček.
Komunikace s klienty a řešení jejich požadavků na recepci, emailem i telefonicky Péče o klienty od registrace až po uzavření smlouvy a nastavení přístupů Zodpovědnost za bezproblémové fungování vám svěřené pobočky Objednávky zboží a služeb pro kancelářské prostory a komunikace s dodavateli Prezentace a prodej služeb stávajícím klientům nebo na základě poptávek Schopnost zastoupit kolegy na jiných lokalitách v případě potřeby
Požadujeme
Jste komunikativní a sebejistá osobnost, která je ráda v kontaktu s lidmi Umíte si efektivně zorganizovat čas Rádi se věnujete klientům a chcete jim atraktivně prezentovat vhodná řešení Máte češtinu alespoň na úrovni C1 a angličtinu na úrovni B2 Rádi se vzděláváte
Nabízíme
Různorodou práci s možností kariérního a platového postupu Propracovaný systém firemního vzdělávání Rozpočet na stravování a flexipassy ve výši 4520 Kč měsíčně Čtvrtletní bonusy Bonusy z prodeje 4 non-sick days a 1 den narozeninového volna
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Region: Praha
Obor: Administrativa
Pracovní poměr: Plný úvazek