Nabídka práce (3 525)
Residential Leasing Coordinator
(Praha)
Pro našeho klienta, předního developera a investora v oblasti nemovitostí, který se zaměřuje na rozsáhlé komerční a bytové nemovitosti, hledáme nového kolegu/kolegyni do oddělení nájemního bydlení na pozici Residential Leasing Coordinator. Co Vás čeká? Budete administrativní a komunikační…
Komunikace se zákazníkem o jeho výrobku Řešení reklamací Vedení administrativy Komunikace napříč firmou
Mzda: 39 000 - 48 000 Kč / měsíc
Komunikace se zákazníkem o jeho výrobku Řešení reklamací Vedení administrativy Komunikace napříč firmou
Mzda: 39 000 - 48 000 Kč / měsíc
Péče o přidělené zákazníky Aktualizace a vedení příslušné dokumentace Nápravná opatření a inovace Budete se podílet na reklamacích a auditech Reportování vedení společnosti
Mzda: 40 000 - 55 000 Kč / měsíc
Komunikace se zákazníkem o jeho výrobku Řešení reklamací Vedení administrativy Komunikace napříč firmou
Mzda: 39 000 - 48 000 Kč / měsíc
Čištění exteriéru/interiéru vozů Péče o čistotu prodejní plochy Drobné převozy aut Fotografování vykoupených vozů
Denní komunikace emailovou a telefonickou formou se zákazníky v zahraničí Zodpovědnost za zpracování servisních požadavků Organizace dojezdu servisnímu technikovi Spolupráce s dalšími kolegy a odděleními
Mzda: 45 000 - 55 000 Kč / měsíc
Úklid kancelářských prostor, včetně vysávání, vytírání podlah, utírání prachu a čištění povrchů. Údržba sociálních zařízení a kuchyňských prostor Vynášení a vysprchování odpadkových košů Udržování čistoty výrobních prostor, včetně likvidace odpadků a dodržování standardů čistoty.
Mzda: 150 - 150 Kč / měsíc
Zpracování požadavků od zákazníků Komunikace s přepravci v rámci expedice zboží Evidence změn v interním systému dle požadavků zákazníka Hodnocení zákaznické spokojenosti Zadávání smluv do systému Péče o zákaznickou agendu Správa dokumentů k expedici
Mzda: 40 000 - 45 000 Kč / měsíc
zpracování objednávek od zákazníků řešení přepravních dispozic úzká spolupráce s výrobou a s dalšími odděleními řešení ad hoc požadavků a změn v objednávkách pravidelná komunikace se zákazníky (převážně ze zahraničí) zpracování zadaných objednávek v interním systému
Mzda: 40 000 - 45 000 Kč / měsíc
Zodpovědnost za dodržování prací, HACCP a evidence úklidu Kontrola kvality provedených prací Plánování směn Spolupráce s vedoucími pracovníky ze strany zákazníka
Práce u lisu na obalový odpad – třídění, lisování Svoz vozíků před vchod marketu Úklid parkoviště Další pomocné práce